Ei helkkari, miten ihmeessä SDP:n kannatus taas nousussa?

Vierailija

Edellisessä hallituksessa puolue oli täysi fiasko ja Antti Rinteen sekoilut vain pahensi tilannetta. Sari Sairaanhoitaja taas unohtanut mokailut ja äänestää SDP:tä taas?

Kommentit (13)

Vierailija

Ei ole kyllä yhtäkään puoluetta mitä voisin äänestää. Olen moukuttamista vastaan, en halua myydä Suomen vesiä pois, mutta rakenneuudistukset on pakko tehdä ja saada julkinen talous tasapainoon, nimittäin kuten ollaan nähty velkaisella maalla ei ole enää mitään sanomista omiin asioihin (Kreikka). Veroja ei voida enää korottaa, sääntelyä liikaa. Tuntuu että ollaan jo kuin Neuvostoliitossa propagandoineen kaikkineen. Missä siis sopiva puolue? Sitä ei ole :(

Vierailija

Demarit meni takaisin demareihin. Kysely tehtiin silloin lakon aikoihin ja duunarit osoitti mieltään näin. Mahdollisesti nytten tehtäessä ei olisi noin alhaalla mutta ken tietää. Soini on myös alkanut ärsyttämään kaikkia entistä enemmän.

Vierailija

Tää just Suomessa on vialla. Eka äänestetään yhtä puoluetta - se pettää odotukset - äänestetään toista - sekin pettää odotukset - SITTEN ÄÄNESTETÄÄN SITÄ ENSIMMÄISTÄ JOKA ON JO AIEMMIN PETTÄNYT ODOTUKSET?!???

Äänilampaan logiikka on täysin käsittämätön.

Minä en äänestä persuja enää IKINÄ (siis jos he eivät nyt tee jotain todella hyvää pian) kun he ovat kerran toimineet mielestäni huonosti.

Olisipa muillakin äänestäjillä vähän SELKÄRANKAA.

No, saapahan jatkossakin nähdä surkuhupaisia "Vakuudet saatiin!" bileitä joille koko Eurooppa nauraa.

Vierailija

En usko tuohon galluppiin, ihan älyttömät lukemat. Luulen että Yle on kollektiivisessa paniikissa ja yritetään keksiä tällaista. Ps lasku on outo, koska he juuri ovat tehneet paljon pakolaisongelman ratkaisun eteen (palautuset irakiin, tp-hakemusten nopeutus, perheenyhdistämisten tiukennus jne...).

Luulen että on perinteistä Ylen propagandaa, nähtiin taas pakolaisillassa hyvä esimerkki.

Vierailija

Ihmiset on niin tyhmiä. Aina oma välitön etu mielessä. Vaan minäpä kannatan edelleen tätä hallitusta sen kaikissa toimissa. Antakaa palaa!

Vierailija

Persujen kannattajissa on ihmisiä, joilla ei ole tietoa siitä, että hallituksessa ei ikinä Suomessa mikään puolue pysty toteuttamaan vaalilupauksiaan. Hallitustyöskentely on aina iso joukko kompromisseja. Persut ovat luvanneet kymmenen hyvää ja yksitoista kaunista ennen vaaleja, ja nyt eivät sitten tietenkään pysty niitä toteuttamaan. Monet ovat pettyneitä, koska aidosti luulivat, että asiat menevät niin kuin vaalilupauksissa. Vaalilupausten sijaan ihmisten kannattaisi seurata politiikkaa pidemmällä tähtäimellä, sillä vaalien alla vain markkinoidaan kaikkea höttöä. Itse äänestin persuja, enkä ole pettynyt, sillä tiesin että tämä tilanne on odotettavissa.

Vierailija

Voisiko joku vähän valaista, että miten se Rinne pahensi asioita? Ihan oikeasti haluaisin tietää, kun itse näen tilanteen vain sellaisena, että äijä hyppäsi uppoavan laivan puikkoihin ja teki parhaansa sillä mitä sai.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku vähän valaista, että miten se Rinne pahensi asioita? Ihan oikeasti haluaisin tietää, kun itse näen tilanteen vain sellaisena, että äijä hyppäsi uppoavan laivan puikkoihin ja teki parhaansa sillä mitä sai.

Minäkin haluasin tietää mitä Rinne on mokaillut?

Nykyinen hallitushan ei ole mokaillut mitään, vaan tehnyt sen mitä halusivat, eli romahduttaneet työntekijöiden ostovoiman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluasin tietää mitä Rinne on mokaillut?

Nykyinen hallitushan ei ole mokaillut mitään, vaan tehnyt sen mitä halusivat, eli romahduttaneet työntekijöiden ostovoiman.

Rinteessähän tiivistyy omahyväisen, elämästä vieraantuneen ay-demarin maailmaa syleilevä itseriittoisuus. Leuat tytisten hän paasaa vanhaa jargonia, joka ei ole tätä päivää. Yhteistyökykyä on vielä vähemmän kuin yhteistyöhalua. 

Nautin ihan täysillä, kun ennen vaaleja Rinne ajoi purjeet pullistellen suoraan Haglundin miinaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat