Takaisin hullun ukon luokse.... Kyllä jotkut on niiiiiiin tyhmiä

Vierailija

Eräs nainen valitti monta, monta kertaa miten joutuu lähtemään vähän väliä pakoon väkivaltaista ukkoaan ja se mies on myös hajottanut tämän naisen omaisuutta. Akalla mustelmia vähän väliä jne. Mietti jo lähestymiskieltoakin äijälle. Olivat muutaman viikon erossa ja nyt taas puhuu miten "Laatuaikaa murun kanssa", "rakastan mun miestä". Ja kaikki on taas niin ihanaa ja täydellistä. Just just... Ei voi olla totta, luulisi että naisen perhekin puuttuisi tuohon jo? No, aikuinen ihminen saa valita kenen kanssa on, mutta jos järki ei toimi niin kyllä silloin täytyisi jo läheisten puuttua asiaan, ihan vaan tän uhrin parhaaksi kun ei itse näe omaa tilannettaan.

Kommentit (9)

Vierailija

Varmaan hyvää seksiä. Se on vaikea lähteä jos saa elämänsä parasta seksiä. Tuo on intohimoa, tosin en väkivaltaa hyväksy missään nimessä, mutta ymmärrän naista kylläkin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hyvää seksiä. Se on vaikea lähteä jos saa elämänsä parasta seksiä. Tuo on intohimoa, tosin en väkivaltaa hyväksy missään nimessä, mutta ymmärrän naista kylläkin. 

Hetkinen... Miten huonosti kohteleva voi olla hyvä seksissä vrt. huomaavaiseen rakastajaan??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen... Miten huonosti kohteleva voi olla hyvä seksissä vrt. huomaavaiseen rakastajaan??

Voi hyvinkin olla. Kyseessä varmaan impulsiivinen mies, joka räjähtelee, mutta leppyy myös nopeasti. Mun täytyy sanoa että ymmärrän paremmin kuin hyvin. Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Intohimo. Tosin väkivalta oli molemminpuolista, tappelua ja rakastelua. Tosin en osaa sanoa tän naisen tilanteesta ollenkaan. Mutta jos sanoo rakastavansa jne, niin ei se mikään uhri ole. Aikunen ihminen tekee omat päätökset. Kunnioita niitä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvinkin olla. Kyseessä varmaan impulsiivinen mies, joka räjähtelee, mutta leppyy myös nopeasti. Mun täytyy sanoa että ymmärrän paremmin kuin hyvin. Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Intohimo. Tosin väkivalta oli molemminpuolista, tappelua ja rakastelua. Tosin en osaa sanoa tän naisen tilanteesta ollenkaan. Mutta jos sanoo rakastavansa jne, niin ei se mikään uhri ole. Aikunen ihminen tekee omat päätökset. Kunnioita niitä!

Mitä tarkoitat? oihan huomaavainen partnerikin olla intohimoinen? Arjessa tuollainen impulsiivinen luonne muodostuu todella haastavaksi tapaukseksi.

Vierailija

Joo, en todellakaan suostuisi seksiin sellaisen miehen kanssa, joka kohtelee minua huonosti. Ei tarvitse olla edes fyysistä väkivaltaa, vaan ainoastaan henkinen välinpitämättömyys vie halun olla läheisessä kontaktissa. Mulla intohimo herää hyvästä kommunikoinnista ja yhteisestä tekemisestä, ei suinkaan räyhäämisestä ja hakkaamisesta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat