Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ääniä pään sisällä huimatessa

Ihminen
07.10.2015 |

Eli minua huimaa tosi helposti varsinkin kun nousen niin päässä sumenee enkä näe mitään. Tajusin lähtee usein ihan sekunneiksi .

kuulen samalla myös pään sisällä ääniä jotka ovat epäselviä. Kuin monta ihmistä puhuisi yhtäaikaa ja epäselvästi.

Onko ihan normaalia?

Ja en ollut varma mihin osioon laittaisin niin laitoin nyt tähän.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Minulla oli tuossa ennen kahtakymmentä ikävuotta eli nuoruusvuosina samanlaista. Alhainen verenpaine minulla on ollut aina ja usein kun nousin sängystä niin silmissä meni siniseksi ja jouduin menemään kyykkyyn lattialle. Taju ei kyllä mennyt koskaan. Kuulin myös samanlaisia ääniä kuin sinä kuvailet erilaisissa tilanteissa. Ne eivät kylläkään liittyneet pyörtymisiin vaan aivan yhtäkkiä hampaita harjatessa tai pyörällä ajaessa aloin kuulla ihmispuheen sorinaa. Eli sanoista ei saanut selvää ja kuulosti että monta ihmistä oli yhtä aikaa äänessä. Nämä äänet tuntuivat inhottavilta ja pelkäsin että tulen hulluksi joten päätin että aina kun alan kuulemaan näitä ääniä niin "ravistelen" ne pois ja alan keskittymään johonkin muuhun. Vähän ajan kuluttua äänet katosivat, enkä ole niitä kuullut enää sen jälkeen. Kerran puhuin näistä lääkärissä ja hän lähetti epilepsiatutkimuksiin. Sanoi että tällaista voi esiintyä alkavan epilepsian yhteydessä. Minulta sitä ei kyllä löydetty. Kannattaisi kyllä olla yhteydessä lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi