Onko catering-yrityksillä tosiaan liikaa asiakkaita?
Olen osallisena yksien juhlien järjestämisessä alkuvuodesta 2016 ja olen nyt tehnyt tarjouspyyntöjä lukuisiin pitopalveluyrityksiin. Osasta ei ole kuulunut reilussa kahdessa viikossa mitään, osa on lähettänyt jonkun automaattivastauksen ja vain noin puolet ovat oikeasti tehneet mitään tarjousta. Juhliin on tulossa n. 60 vierasta ja olemme suunnitelleet buffettarjoilua alku-, pää- ja jälkiruokineen, eli luulisi olevan ihan kiinnostava kohde... Viestit ovat olleet tarpeeksi informatiivisia, olen antanut sekä sähköpostin että puhelinnumeron, ollut kohtelias ja niin edelleen, muttei näköjään riitä. Onko tosiaan niin, että Suomessa vuonna 2015 on varaa olla ottamatta lainkaan kontaktia kiinnostuneeseen asiakkaaseen?
Up.