Mitä 9-vuotiaalle tytölle synttärilahjaksi?
Nyt on hyvät neuvot tarpeen! Poika sai kutsun synttäreille, ja kun itse tunnen paremmin 9-vuotiaiden poikien mieltymykset, niin pää lyö tyhjää saman ikäisten tyttöjen synttärilahjaideoista.
Mistä he tykkää?
Kommentit (5)
Hei,
Meillä ainakin tyttö tykkää leikkiä petshop eläimillä, tehdä kumilenkeistä (tarkoitukseen sopivia) rannekoruja sekä Lego friends sarjan tuotteet ovat kivoja.
Käytännöllisiä lahjoja taas voisi olla ystäväkirja, kirjepaperia tai jotain hiusjuttuja. Riippuu niin lahjan saajasta, onko pitkähiuksinen, poikatyttö jne...
:) toivottavasti jotain löytyy
Lego friendsit, korusetit (siis sellaiset, jotka voi itse tehdä), hiuspinnit ja -lenksut, askartelusetit tai vaikka aku ankan taskari ja karkkia :) Kerros mulle, tyttöjen äidille, vastaavasti vinkkejä tuon ikäiselle pojalle lahjaksi.. :)
Vierailija kirjoitti:
Lego friendsit, korusetit (siis sellaiset, jotka voi itse tehdä), hiuspinnit ja -lenksut, askartelusetit tai vaikka aku ankan taskari ja karkkia :) Kerros mulle, tyttöjen äidille, vastaavasti vinkkejä tuon ikäiselle pojalle lahjaksi.. :)
Aku Ankan taskarit tai esim. Kapteeni Kalsari-kirjat, kauko-ohjattavat (helikopteri tms.), Nerf-pyssyt. Esimerkiksi. :-)
Kiitos vinkeistä teille. :-)
ap,
Its eostin juuri 8-vuotta täyttävälle tytölle lahjakortin Glitteriin, oli tosi mieluinen.
Pari pakettia tamppooneita tulee tarpeeseen
ja meikäläinen on sitä mieltä että lahjaksi pitää ostaa jotain mitä tarvii eikä mitään turhaa rihkamaa.