Ostaisiko joku kirpparilta pyyheliinoja??? ov
Olen viemässä elämäni ekaa kertaa kirpparille tavaraa ja mietin tossa että heitänkö suoraan UFF:n laatikkoon nuo pyyhkeet vai vienko kirpparille???
Ne ei ole mitään kulahtaneita vaan ihan sellasii mitä ei ole tullut käytettyy ja en ihan roskiinkaan niitä raaskis heittää...
Kommentit (11)
Kaupan pellavapyyhettä taas saa käyttää ja pestä kymmenen vuotta (ainakin niitä edullisempia karkeita rohdinpyyhkeitä) ennen kuin ne edes alkaa toimia l. imeä vettä.
jos ei viikossa mene niin vien uffiin...
-ap-
Eikä sellaisia mistään muualta taida saadakaan (no, ehlä jostain antiikkiliikkkeestä).
Miksi ei hyviä pyyhkeitä voisi ostaa kirpparilta? Kyllä minä ne aina olen ennen käyttöön ottoa pessyt.
Olen ostanut myös vanhoja käsin tehtyjä pöytäliinoja ja pitsejä sekä pellavaisia lautasliinoja.
Joo, ties kuka niihinkin on suunsa pyyhkinyt. Te, jotka ette ostaisi, ette varmaan koskaan myöskään yövy hotelleissa tai syö ravintoloissa, joissa on kankaiset lautasliinat?
Minä olen ostanut lapsilleni huppupyyhkeitä kirppikseltä.
Olen ostanut myös pyyhkeitä ja ommellut niistä imuja taskuvaippoihin.
Vie vain kirppikselle. Huonompia saattaa huolia esimerkiksi joku löytöeläintalo
mistäpäin olet? postin kauttakin onnistuu jos pyyhkeitä on tarpeeksi, muutaman takia ei viitsi maksaa hirveitä postikuluja
Miksi en, kun kerran pesussa ovat olleet. Oletteko jättäneet synnytyslaitoksellakin käyttämättä pyyhkeet, kun ovat käytettyjä. Tai hotellissa?
Ja hyviä, mutta teille väärän värisiä tai muuten tarpeettomia voi ihan hyvin myydä kirpparilla.
Minusta on outoa, ettei jonkun toisen käyttämää voisi enää käyttää. Tosiaan, hotelleissa ja laivolla tai junien makuuvaunuissa on aina toisten käyttämät liinavaatteet.
Pääsee helpommalla, ei tartte pestä kymmentä kertaa, toimivat heti! Isosta pyyhkeestä saa muotoonommellun sisävaipan ja käsipyyhkeistä lisäimuja.
Hyväkuntoisia voisin ostaa ihan omaan käyttöön. Ja huonommat käyvät mainiosti koirapyyhkeiksi.
Tottakai voit viedä myyntiin! itse olen ostanut...pyyhkeet pestään 60:ssä ja jopa 90 asteessa. Siinä lähtee kaikki bakteerit! Siis kyllä nykyään ollaan ihmeen nirppoja. Alushousuja&rintsikoita en itse ostaisi, koska usein niitä ei voi pestä tarpeeksi korkeilla asteilla.
Sairaalassakin pyyhkeet ja muut käytetään uudestaan. Pestään 90:ssä.
Jotkut ostaa mitä tahansa. Miehieni isä osti miehelleni partakoneen käytettynä. Hyi.