Muita loppusuoran kiukkupusseja?!
Tuntuu, että jo viikon verran olen ollut jopa normaalia kiukkuisempi ja ärtyneempi. Kaikki asiat v...tuttaa tosi helposti, oma äitini ja appiukko pelkästään olemassaolollaan. Onneksi on pakkasta, ettei pääse ihmisten ilmoille. Siellä se hermo vasta palaiskin viallisiin kanssaimmeisiin. Parasta vaan olla täällä neljän seinän sisällä esikoisen kanssa ja pistää kännykkäkin äänettömälle.
Onkohan tämä normaalia lopun aikojen hormonivihaa? Meneekö tämä ohi? Esikoisen odotusajalta en tällaista muista. Aika vissiin kultaa muistot?
Ai niin, puutuuko muilta kädet, lonkat, jalat ym. kehonosat öisin? Ja päivisin..
Ärripurri Mimmie 38+3
Kommentit (3)
lapset ärsyttää, ihana mieskin ärsyttää välillä, kaupungilla ollessa en osaa enää pitää suutani kiinni, jos joku ärsyttää. Viime viikolla sai joku mummo-parka kuulla kunniansa (aiheesta kyllä!) kun äityi tönimään ja tunkemaan väkisin ohi minusta ja kuopuksesta ahtaassa hyllyvälissä. Öisin herään enää kerran vessaan, vessakäynnin jälkeen valvottaa ja aamulla olen turvoksissa kuin pieni porsas. Pää on kipeänä kolmatta päivää. Niin täällä nautitaan parista viimeisestä viikosta!
Padmi 38+3
haluasin vain olla yksin ja omissa mietteissä.
keskusteltiin just miehen kanssa tästä. Minulla on ollut samat tuntemukset kaikissa kolmessa edellisessä raskaudessa.
Jotenkin sitä vetäytyy kuoreensa ja enkä edes odota että joku tulisa käymään tai soittaisi.
pelkästään normaali arjen pyörittäminen vie kaikki voimat.
onneksi mies puhui mulle järkeä ja kuopuskin on osittaisessa päivähoidossa niin saan levätä silloin tällöin aamupäivisin.
Mulla ei niinkään mitään äksyily ärsytystä tms. mutta hermot menee aivan heti ja tuntuu että mikään ei mene suunnitelmien mukaan. Lisäksi öisin herään monta kertaa kun paikat on niin puutuneet, että sattuu. Vessaankin on kiva herätä, kun ei pääse ylös kamalan pistelyn vuoksi ... verenkierto on varmaan loppunut jossain alkuyön tunteina jaloista ja käsistä .)
Lisäksi on päivittäin päänsärkyä, heikko olo, mitään ei jaksa tehdä (johtuen ehkä todella huonosti nukutuista yöunista) ja muutenkin sellainen olo että voisi olla vain peiton alla tekemättä mitään.
Viikkoja " vasta" 36 joten muutama pitäisi vielä kestää...
Inne