Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin rohkeutta sänkyyn itselleni? Miehet neuvokaa..

Vierailija
05.02.2006 |

Olin 10v. naimissa saman miehen kanssa. Nyt erosin ja seksistä on tullut minulle paineet. Sänkyyn mennessä jämähdän kiveksi enkä tiedä enää yhtään miten pitäisi toimia. Makaan ns. " kuin lahna" ja toinen joutuu tehdä kaikki hommat. En vaan yksinkertaisesti uskalla hypätä miehen päälle tai alkaa ottamaan suihin häneltä. En edes tiedä missä vaiheessa se pitäisi tehdä! Neuvokaa. Ja häpeän myös itseäni. Aamulla en voi nousta sängystä kun olen mielestäni niin ruma. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita aktiivinen liikunta. Se on paras keino lisätä itsetuntoa.

Vierailija
2/5 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit NIIN ruma, et aamulla heräisi kuin omasta sängystäsi ja nimenomaan yksin, joten se siitä.

Ei siitä naamasta kovin montaa velliä keitä. Olit sitten minkänäköinen tahansa, niin olet varmuudella riittävän hyvän näköinen, olethan saanut kontaktin toiseen sukupuoleen, mikä on aika paljon enemmän kuin joillakin yksinäisillä miehillä, joilla ainut vika on kokemattomuus... mutta ei siitä sen enempää.

Voit vapautua sängyssä vasta kun olet sinut itsesi kanssa, joten luota itseesi ja siihen miltä tuntuu, anna tunteen kuljettaa äläkä ajattele. Pahinta mitä voi sattua on se ettei satukkaan mitään.

Anna mennä. Uskalla tuntea. Heittäysy vaikka ei se helppoa olekkaan.

-Mr.3x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita liikunta tulet tyytyväisemmäks itseesi.Hyväs ja turvallisessa suhteessa on hyvä olla ja siit se lähtee ei paineita.

Ei sitä kaikkien kanssa tarvii uskaltaakkaan duunailla.

Vierailija
4/5 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alistut vain miehen panoksi, se varmaan tekee pahaa itsetunnollesi.

Hoida itseäsi, laihduta, käy kosmetologilla, kampaajalla, vartalohoidoissa, hieronnoissa. Osta seksikkäitä alusvaatteita, vartalovoiteita jne. Helli itseäsi. Palkitse liikunta itsesi hellimisellä ja osoita itsellesi, että pidät vartalostasi. Masturboi, vaikka peilin edessä ja opettele kiihottumaan myös itsesi näkemisestä. Et voi olla tuntematta oloasi naisellisemmaksi.

Vierailija
5/5 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin edelliset. Eli mun mielestä kantsii duunailla sellaisen tyypin kanssa, joka ei alenna omaa itsetuntoa. En mitään ihan luuseria ehdota, mutta sellaista miestä, jonka kanssa ei tule miettineeksikään, että miltä näyttää tms. Valitse sellainen mies, jonka mielipide sun taidoista ei oikeesti haittaa. Sopii hyvin kokeiluvälineeksi, sitten voikin hyvin harjaantuneena odottaa sitä tyyppiä, kenelle panee parastaan. Sori, olen nainen, vaikka kysymyksesi oli miehille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan