Paras YHDEN KOON tasku tai aio?
Mä kyllästyin äheltämään harsojen ja kuorien kanssa ja nyt olen aivan hurahtanut taskuihin ja aio-vaippoihin. Kokeilussa ovat nyt fuzzit, mutta nuo yhden koon vaipat houkuttelisivat...
Jonkin verran olen katsellut Bumgeniuksia ja Cuddlen yhdenkoon vaippoja. Aika hintaviahan nuo ovat, mutta jos tosiaan menevät lähes koko vaippaiän, niin olen valmis investoimaan.
Mitä kaikkia eri vaihtoehtoja on, mitä itse suosittelisit ja miksi?
Kommentit (7)
Meillä myös Bumgeniuksen 3.0 ja sitä suosittelen. Me aloitettiin kestojen käyttö taaperolla (n. 1,5 v) ja juuri syntynyt vauva on vuorossa seuraavana. Vastasyntyneelle vaippa näyttää aika isolta, mutta varmaan nopsaan sopii.
Taaperolla kokeiltiin muutamaa taskua ja aio:a, mutta kaikki fuskasivat tosi helposti. Bumgenius on toiminut pojalla 3 tunnin vaihtovälit mainiosti.
on meidänkin luottovaippa. Imu on tosi hyvä eikä ohivuotoja ole tullut lainkaan. Ainoa miinus ovat kuosien hieman haljut värit. Ostin myös Babyidean Growhow-taskuvaipan, jota Babyidean sivuilla kovasti kehutaan. Se on osoittautunut ainakin meidän pojalle täysin epäsopivaksi! Reisistä pisut tulee ulos melkein joka käyttökerralla.
Mä kanssa liputan BumGeniuksen puolesta. Siinä on oikea vaippojen "mersu". Cuddle itsessään on yhdenkoon sisävaippa, mutta se tarvitsee sitten aina sopivat kuoret päällensä...
Meillä on ollut käytössä Mommy's Touch ja Wonderoos yhden koon vaipat ja kestoilu aloitettiin kunnolla tytön ollessa 9-kuinen. Toimivat hyvin meidän pullukkareitiselle :)
mommys touch vaippoja, kun en mistään niitä löytäny.
Mä mainostaisin myös pop-in vaippoja joita tilasin villiankasta. Meillä ne on toiminu hyvin, kun bumGenius ei toimi meillä, koska kuivuminen vie ikäisyyden
BumGenius 3 on yksinkertaisesti paras. Meillä näiden vaippojen käyttö aloitettiin 4 päivän ikäisenä ja nyt ollaan 8kk. Hyvin on mennyt ei mitään valittamista. Ja kun vaipat tytöltä joutaa niin niille on uusi käyttäjä jo tulossa mamin masusta.
Muista yhdenkoon vaipoista ei ole kokemusta kuin Bumgenius 3.0. Oman kokemuksen perusteella voin kyllä suositella sitä. Istuu hyvin, helposti säädettävissä ja imutkin tosi hyvät. Nyt käytössä M- koko, lapsi on 8 kiloa. Pienemmilläkin säädöillä sopisi muuten, mutta painaa sitten hieman reisistä.