¤*¤syysSÄTEET 05 viikonloppuna¤*¤
Huomenta kaikille! Pikainen pinoutuminen ennen aamupalaa ja siivousta.
Joku kyseli miksi menin lapsivesipunktioon...no menin np-ultran lisäksi seerumiseulaan ja sieltä tuli tulos kohonnut riski kromosomipoikkeavuuteen. Riski oli niin suuri että päätettiin miehen kanssa mennä, vaikkakin keskenmenon riski pelotti suuresti. Silti halusimme tietää, että voisimme varautua tulevaan, jos tulos olisi huono. Siinä samallahan selviää sukupuoli, tai ne kertoo sen jos niin haluaa ja me haluttiin (oltais muutenkin rakenneultrassa sitä yritetty selvittää).
Kyselikö joku myös miten se tehtiin...? (äh tätä muistia). Minulle se tehtiin naistenklinikalla. Ensin saatiin paljon infoa, tätsy kertoi mitä tämä kaikki tarkottaa. Sitten tehtiin rakenneultra, jonka jälkeen lääkäri (koko ajan ultraten) pisti piikin kohtuun asti ja otti lapsivettä. Ei sattunut kovin, tuntui vain erittäin ilkeältä.
Minulla ei ollut tarkoitus täällä tästä paljon puhua, koska tiedän että on niitä jotka ei tälläistä hyväksy ollenkaan, eivätkä ymmärrä että tämä on jokaisen oma asia ja ratkaisu. En siis halunnut negatiivisia kommentteja pahoittamaan mieltäni tähän muutenkin niin raskaaseen aikaan.
Eilen siis tuli tulokset ja kromosomien ja parin muun sairauden osalta meille tulee terve tyttö. Muita sairauksiahan punktio ei kerro.
Jos jotain hyvää tästä kaikesta etsii, niin se on se että olen päässyt jo kahteen rakenneultraan ja pääsen vielä yhteen viikolla 20, olen siis saanut katsella pientä tyttöämme aika usein. Lisäksi minulla on varattuna rakenneultra äitipolille, mutta sen taidan perua koska ihan turhaa mennä sinne kun naikkarilla kerran ultraavat vielä kerran.
Sori tämä omanapainen kirjotus, en nyt muista mitä piti kommentoida.
nellariina 17+6