Inhoan lapsille käytettyä pakkosyöttämistekniikkaa ja näitä pakkosyöttäjiä!!!
Kaikki pakkosyöttäjät ovat kiduttajia ja sadisteja, jotka saavat nautintoa toisen pakottamisesta. Voisiko jopa verrata raiskaukseen?
Kommentit (13)
väitän, että hankalat ja vaikeat lapset joutuvat tässä suhteessa suurennuslasin alle. Ja sen jälkeen ovat entistä hankalampia.
Ihan luonnollista jos inhoat, johan tuollainen sadismi on laissakin kiellettyä, siksipä noi hoitajat joutuukin oikeuteen ja on vapautettu työtehtävistään.
Siihen aikaan, kun itse olin 1.-2. luokalla peruskoulussa, meillä oli ihan sairas opettaja, joka pakotti syömään kaiken ruoan. Eikä ruokaa saanut edes itse ottaa, vaan keittäjä annosteli ruoan valmiiksi lautaselle. Ruokalasta ei päässyt pois ennen kuin lautanen oli ihan tyhjä, lautanen piti käydä näyttämässä opettajalle, ennen kuin sai poistua.
Niitä tiettyjä inhokkiruokia kohtaan mulla on edelleenkin kammo - ja siis melkein 30 vuotta myöhemmin......
ja tekisi mieli pakottaa hänet syömään lautasellinen jotai epämiellyttävää hänen inhokkiruokaansa.
Toinen oli päiväkodin johtaja ja toinen lastenhoitaja, molemmat työskentelivät eskarissa. Toinen piti jaloista kiinni ja toinen ylävartalosta, ja kaalisoppaa tungettiin väkisin suuhun kun lapsi ei suostunut maistamaan. Tuli ihan kauhea olo, mutta enhän nuorena harjoittelijana olisi voinut asiasta mihinkään valittaa..Tänäkin päivänä kyseinen johtaja on johtajan hommissa pk:ssa ja toinen hoitaja myös. Jos nyt tulisivat vastaan, niin saattaisin kysyä perustelua kyseiselle tilanteelle.
Maistamispakon ymmärrän ihan perustellusti, mutta jos pari lusikkaa on mennyt niin siitä eteenpäin on kidutusta.
hänet erotettiin 20 vuoden työuran jälkeen. M_ _ _A oli kyseessä. Tapauksen tietävät tuntevat kyllä
Joku lapsi voi olla hoitopaikassa tai esim. sairaalassa niin lukossa, ettei syö, vaikka olisi miten kova nälkä. Mutta pakottaa ei tietenkään saa. Hoitopäivän aikana yksikään lapsi ei nälkään kuole, vaikka ei söisi mitään.
Maistamispakon ymmärrän ihan perustellusti, mutta jos pari lusikkaa on mennyt niin siitä eteenpäin on kidutusta.
siis millä ihmeellä meinaat pistää pienen lapsen maistamaan, jos ei halua syystä tai toisesta. Jos meinaat et on pakko maistaa niin se on jo sitä väkisin syöttämistä, koska ei taatusti vapaaehtoisesti suutaan aukaise.
Itse olen päiväkodissa töissä, enkä ole nähnyt pakkosyöttöä pienten ryhmissä missä töissä olen ollut. Yritetään suostutella, mutta jos ei niin sitten ei maista, ehkä toisella kertaa sitten. Väkisin ei todellakaan aleta mitään suuhun tunkemaan.
eiköhän ne mukulat ihan itse tiedä että maistuuko vai ei.