Mieheni pikkusisko on todella lihava 22-vuotias nuori nainen.
Elää toimeentulotuella ja lisäksi jatkuvasti ruinaa vanhemmiltaan rahaa. Ja kuulemma myös harkinnanvaraista toimeentulotukea. Erikoista tässä on se että koko ajan puhuu kuinka näkee nälkää ja sosiaalituet niin huonoja jne. Kuitenkin ostelee sipseja ja pitsaa ja on siis ylipainoinen.
Kommentit (10)
nelikymppisenä kupsahtaa sydän- ja verisuonitauteihin.
tuontyyppinen kaveri ja sillä oli mielenteveysongelmia. Vaikean sairauden takia oli jäänyt reilut parikymppisenä eläkkeelle eikä siten ollut missään töissä. Päivät pitkät veti tupakkaa kämpässään, katsoi roskasarjoja telkusta, tilasi grilliltä ruokaa, kävi sossusta hakemassa rahaa kun oli kuulemma niin tiukaa rahavarojen puolesta.
Mt-ongelmia piisaa vaikka muille jakaa mutta eläkkeelle en pääse :(. Itkettää joka vuosi käydä nöyryyttämässä itseään tämän takia kun aina vedotaan ikääni, vaikka yleisesti tiedossa että sairauksistani paranee aikaisintaan keski-iässä jos silloinkaan...huoh.
No, sipsejä ym. söin yhdessä vaiheessa ihan kauheasti ja lihoin lisää. Kun mikään ei jaksa kiinnostaa, rahat vähissä ja elämä vaikeaa, herkut tuovat vähän lohtua.
kuinka ei saa harkinnalla ruokaan rahaa ja joutuu näkemään nälkää. Ja kuinka yritetään saada erilaisille kursseille tms. Tytöllä ei ole mt-ongelmia. ap.
Mistä sinä tiedät ettei hänellä ole mielenterveys ongelmia?
Minä olen koko varhaisnuoruudesta asti kärsinyt aina eritasoisesta masennuksesta enemmän tai vähemmän. Enkä mä todellakaan halunnut kenellekkään näyttää sitä että olen masentunut. Vähiten lähimmäisilleni.
Ajatuksissani tunsin olevani todella paska ihminen vaikka ympärilläni oli rakastavia ihmisiä koko joukko.
Ei tarkoita ettei ole jos ei ole diagnosoitu.
haluaa yhteiskunnalta vain kaikkea harkinnanvaraista ja kritisoi sossuja ja työkkäriä, lääkäreitä jne. Mutta itse ei halua parantaa tilannettaa esim osallistumalla koulutuksiin tms.
Mt-ongelmia piisaa vaikka muille jakaa mutta eläkkeelle en pääse :(. Itkettää joka vuosi käydä nöyryyttämässä itseään tämän takia kun aina vedotaan ikääni, vaikka yleisesti tiedossa että sairauksistani paranee aikaisintaan keski-iässä jos silloinkaan...huoh.
No, sipsejä ym. söin yhdessä vaiheessa ihan kauheasti ja lihoin lisää. Kun mikään ei jaksa kiinnostaa, rahat vähissä ja elämä vaikeaa, herkut tuovat vähän lohtua.
Älä anna periksi, älä, älä!
Mun tyttöni on myös tuossa samassa jamassa mutta nyt on onnistunut laihtumaan 10kg ja elämä näyttää ihan toiselta.
Ikinä älä anna periksi!
on normaalipainoinen eikä tiedettävästi mielenterveysongelmainen tai muutakaan, mutta vaikuttaa pikemminkin 13-vuotiaalta kuin ikäiseltään. Asuu vanhempien luona ja elää heidän rahoillaan, kun ei ole VIITSINYT mennä työkkäriin ja kelaan kun tulee niin paljon niitä papereita täyteltäväksi...
On käynyt amiksen linjan, joka viittaa elämänikuiseen harrastukseensa, josta myös isänsä on kiinnostunut. Isän kanssa nyt sitten puuhaavat pystyyn alan yritystä, jossa tämä tyttö on ns. päähenkilönä, mutta käytännössä kuitenkin isä on tässä se yrittäjä, joka potkii häntä perseelle. Rupeamassa siis muka yrittäjäksi, vaikkei ole mitään yrittäjäkoulutusta eikä niin paljon aikaansaamista, että olisi edes työkkäriin ilmoittautunut tai työtä hakenut. Ujo, arka ja hiljainen, kaikin puolin pikkutyttömäinen. Ei ajokorttia, kun ei ole kiinnostanut eikä uskaltanut hankkia, vaikka asuu pohjoisessa haja-asutusalueella ja se yritystoimintakin vaatisi autoilua ja vielä isolla autolla ja perävaunun kanssa.
On seurustellut kerran joskus teininä, muttei sen koommin. Ei ole koskaan tuntenut edes kiinnostusta käydä missään, missä voisi tavata muita ikäisiään ja löytää kavereita tai kumppaneita. Luonnollisesti on myös lähes absolutisti, kerran kesässään juo nyrpistellen lasillisen siideriä, jonka jompikumpi vanhemmista on ostanut. En sano, että juominen olisi avain onneen, mutta käytöksellään torjuu kaikki mahdollisuudet tavata ja tutustua oikein keneenkään. Tuntee pääosin itseään paljon vanhempia tai paljon nuorempia ihmisiä siltä harrastus- ja yritysalaltaan. Mahdollisuudet löytää alasta kiinnostunut suunnilleen saman ikäinen kumppani liki mahdottomat, ellei satu olemaan lesbo (ei ole koskaan kyllä vihjannut siihen suuntaan). Ja alasta on oltava kiinnostunut, jotta voisi olla mitään mahdollisuuksia, on nimittäin sen verran sitoutunut siihen.
sillä on mielenterveysongelmia?