Lue keskustelun säännöt.
Isojen tyttöjen imetysliivejä ja paitoja
Kommentit (4)
http://www.taikapilvi.fi siellä on imetys liivejä ja paitoja... harmi vain että siellä ei ole mitta taulukkoa paidoille mutta liiveille on jonkin lainen taulukko.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikki imetyspaidat, joita olen sovittanut tai kysellyt mittoja ovat rintojen kohdalta hieman tiukkoja (mm. Taikapilven myymät Carriwellin ja CareFixin imetyspaidat). Niissä XL-koon rinnanympärys on samaa luokkaa kuin tuossa Boobin XXL:ssä (eli jotain 115 cm)
Netistä: bravissimo.com. Helppo tilata!
Ei isoa valikoimaa imetysliivejä, mutta kokoja paljon.
Todella nopea toimitus! Itse tilasin sieltä viime sunnuntaina , ja eilen jo tuli suoraan kotiin. Suosittelen!
Anitalla on ainakin hyvän tuntuiset imetysliivit, joissa kokoja riittää. Käytännön kokemusta niistä ei (vielä) mulla ole. Kyseisiä liivejä myy ainakin Bebes ja Stocka.
http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=36&products_id=78
Lisäksi olen ostanut Carriwellin pehmoimetysliivit (koko XL). Ne on mukavat, mutta ei tukevat ja niissä ei ole pudotettavaa kuppiosaa (eli koko liiviä täytyy nostaa). Olen ajatellut niitä lähinnä yökäyttöön.
Itselleni sopiva imetyspaitoja en ole löytänyt (kokoni ennen raskaustta 48-50 ja olen melko rintava). Netistä olen löytänyt yhden (USAlaisen) nettikaupan, joka toimittaa Suomeenkin, mutta sieltä tilaaminen tulee kalliiksi: tosi isot postimaksut ja sitten vielä tulli (12%) ja ALV (22%) koko satsin päälle. Mutta jos kiinnostaa, niin tässä nettiosoite:
www.motherwear.com
Siellä on nyt alennusmyynti.
Itse olen päättänyt yrittää pärjätä ilman imetyspaitoja, koska niitä ei tunnu löytyvän. Yksi keino mitä ajattelin testata on käyttää (itsetehtyä) masutuubia paidan alla; silloin ei tarvitse paljastaa kaikkia mahamakkaroita, kun imettää. Kietaisupaidat tms. ovat kuulemma myös käytännöllisiä.
Boobilla on joissakin imetyspaitamalleissa koko XXL, mutta sekin on minulle pieni: rinnan ympärys kyseisessä koossa n. 116 cm...
Minäkin kuulisin mielelläni, että onko joku löytänyt imetyspaitoja isoille tytöille.