Lintu75,APUA!
Sä näytät olevan kovassa huudossa ruokaohjeidesi kanssa,kohta varmaan katoot sivuilta suuren kysynnän vuoksi;-)
Olen meinaan itekin laittanut blogisi suosikkeihin,mutta nyt on aivan pakko turvautua sun taitoihin tällä saralla...
Mulla on tulossa kohta pyöreät synttärijuhlat ja ajattelin itse tehdä tarjottavat,olen katellut sun ohjeita ja sieltä varmaan aikas pitkälti meinaankin tehdä,esim.voileipäkakut ja peltitiramisu.MUTTA:minkälaisia määriä mä niitä tarjottavia teen???
Aikuisia tulossa n.25 ja lapsia kymmenkunta,heille tosin ajattelin tehdä sen jäätelöpöydän,luulenpa,että tekee paremmin kaupan kun täytekakku.
Jos viitit/jaksat vaivautua niin voisitko ysävällisesti opastaa,mitä noin suurinpiirtein kannattaa tehdä,ettei tule liikaa tai liian vähän ja mitä kokoluokkaa,tarkotan lähinnä täytekakkua ja juuri voileipäkakkua,eli kannattaako tehdä ne " isommat" versiot???
Aikas sekavaa tekstiä,mutta toivottavasti jotain selkoa saa...
@P
Kommentit (4)
kun en oo mikään tekniikanihmelapsi varsinaisesti...jos ei ole vaikeeta,niin anna ohjeet??
@P
NOLOA,onneks sentään kukaan ei nähny :-) siellä se mun sp-osote ny on anyway.
@P
Laita mulle sähköpostiosoitteesi...onko sulla kotipuhelinta? Voisi olla näppärämpää selvittää asioita vaikka puhelimessa. Jos ei onnistu, kerro, niin vastaan sitten tänne. Voit siis käydä piilottamassa sen osoitteesi blogiin ihan minkä tahansa kuvan alle, mä löydän sen toista kautta ja voin sitten poistaa sen, ettei muut sitä saa.