Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys clomisteille!!!!

02.02.2006 |

Olis tällänen kysymys, mikä varmaan aika usein esitetään... mutta siis, mun pitäis tästä alkavasta kierrosta aloitta Clomifenit, eli sehän on siis 3. pvä kun pitäis alkaa ne. Ja nyt mulla on eilisestä ollut ihan siis epätavallisen minimaallista vuotoa, siis sen verran, että pikkuhousunsuojaan just tulee pari haaleenvaaleeta pilkkua (sori tarkka kuvaus:) mistäköhän nyt lasken sen kolmannen kiertopäivän? Huomenna se kai sitten virallisesti olis mutta voiko noita nyt laskee vuotopäiviks?

Epätoivoinen ihmettelijä kyselee!

Kiitos jo vastauksista etukäteen!

Allu

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaiskos joku vastailla:) Kiitti!!!

Vierailija
2/3 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut siinä luulossa, että pientä tuhrua ei lasketa kuukautisiksi, mutta toisaalta jos nyt on sellainen kp meneillään, että vuodon pitäisi tulla, voi se ihan oikea vuoto ollakin. Kannattaisi varmaankin soitella lääkkeen määränneelle gynelle ja kysyä asiaa häneltä.

Kannattaa tehdä raskaustesti ennen kuin alat ottamaan clomeja, ellet ole sitten jo testannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle clomit määrättiin kp5-9 ja mulla oli aivan samalainen ongelma kuin sinulla, kun aloittelin tätä kiertoa eli eka vuotopäivä oli tosi niukkaa vuotoaja, vasta toisena päivänä alkoi sitten kunnon vuoto.

Ajattelin et varmaan olis kuitenkin hyvä laskea se jo se tuhrupäivä ensimmäiseksi vuotopäiväksi. Järkeilin sit et olis varmaan parempi et aloittaa sitten ehkä liian aikasin mitä liian myöhään, soitin kuitenkin vielä naistentautien pol. niin siellä hoitaja sanoi että laskea jo se tuhrupäivä kp1.

Siinäkin on eroja eri lääkärien ja hoitajien välillä kun toiset sanoo että ensimmäinen kunnon vuotopäivä on kp1 mut toiset sanoo et heti kun jotain vuotoa tulee niin laskea siitä.

Toivottavasti tästä oli apua ja mikäli kaipaat lisää tietoa niin käypä lukemassa CLOMISTIT viestiketjua ja voit toki myös meihin liittyä.