Rasavilin Kanervanpunainen haalari?
Katselin alessa tytölle Rasavilin kanervanpunaista Luru-haalaria ensi talveksi. Oli tosi kauniin värinen mutta tuon värin käytännöllisyys mietityttää.
On kuitenkin sen verran vaalea että meneekö hetkessä tosi nuhruiseksi? Kun talvipukua ei kuitenkaan haluaisi jatkuvasti olla pesemässä ettei lämpimyys kärsisi.
onko kokemuksia käytössä tuon värisestä haalarista?
Kommentit (2)
Siis samanlainen, yläosa kanervanvärinen, alaosa hennon viininpunainen / burgundi / jotain. Ollut päivittäisessä käytössä maata tonkivalla alle kaksivuotiaalla joulusta lähtien, ei ole yhtään nuhruinen, pesty kerran viikko sitten. (Hoitotätimme tosin pistää kurahousut näidenkin päälle vesikelillä kun ei tykkää että suttaantuu...) Niin ja asumme Varsinais-Suomessa, eli lumi on MÄRKÄÄ. Olen tykännyt että on tosi hyvä haalari. Helppo laittaa päälle, sopivan mallinen, kevyt mutta lämmin. Materiaalin liukkaus on sekä hyvä että huono asia: siihen ei kovin helposti lika tartu, mutta lapsi ei oikein aina tahdo pysyä sylissä kun luistaa :-)
Valitettavasti noiden ihanien vaaleiden värien ongelma on juuri tuo, että aika helposti lika pinttyy ja saa koko ajan olla putsailemassa. Meillä oli viime keväänä mm. koko vaaleanpunainen haalari ja oli kyllä ihana, mutta niiiin hankala likastumisen kanssa. Itse olen päätynyt siihen, että helpoimmalla pääsee, kun on joko kokotumma haalari tai alaosa tumma.
Mä ostin nuoremmalle ensi talveksi Rasavilin Ricon, jossa yläosa on tuota kanervaa ja alaosa tummansininen. Ihana väri kyllä tuo kanerva :).