Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että olen onnellinen kun saan olla lasteni kanssa kotona.

Vierailija
01.02.2006 |

Jatkuvasti törmään täällä palstalla tai tuttujeni puheissa täi/kihomato-ongelmiin. Kammottavaa jos tulisi itselleni eteen... olen niin yliherkkä kaikelle tuollaiselle. Tietty kouluun on lasten joskus mentävä, kai sieltäkin voi täitä tulla. Isommille lapsille vaan on jo helpompi puhua niistä ja varoittaa " lähikontakteista" . Tajuavat jo mistä on kyse.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulussa tai tarhassa,jumpassa yms.koska joka paikasta voi saada tartunna jos on saadakseen...

Kaupassa täinen lapsi sovittanut lakkia jota ei ole kuitenkaan ostettu ja sinä ostat kyseisen lakin lapsellesi(tietenki ihan pienellä aikavälillä...)

mutta siis ihan mistä vaan voit saada,oli lapset kotona tai ei.

Vierailija
2/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun tuttuni ovat sellaisia, että jos heillä sattuu olemaan edes pieni nuha, kysyvät voivatko silti tulla vierailulle. Joten jos heillä matoja ym. olisi, tuskin tulisivat edes kylään. Tottakai jumpassa voi saada matotartunnan tai täitä tukkaansa, mutta todennäköisempää tartunta on taatusti silloin, jos lapsi on 8 h tarhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kylään tulevilla lapsilla voi olla kumpiakin,v aikkei vielä oireita olisikaan.

Mutta joo, olen kateellinen noin muuten, että olet lasten kanssa kotona. Mäkin haluaisin olla :)

Vierailija
4/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tosiaan on mukavaa. Paljosta on pitänyt itseni tinkiä, että tämä on mahdollista.

Vierailija
5/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele mitä riistät lapsiltasi. Ryhmään kuulumisen tunteen, laululeikit, säännölliset rutiinit...

Vierailija
6/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempaan täi-keskusteluun kirjoitin miten saimme täi tartunna viimevuonna esikoulussa.Kun yksi tyttö kertoi muille lapsille ryhmässä tyyliin,lällis lää,mulla onkin täitä.Kun opettajat kuulivat sen niin ilmoittivat johtajalle joka otti kotiin yhteyttä.Tytön äiti kielsi jyrkästi ettei heillä ollut täitä.Mutta kummasti alkoi ilmaantua ryhmässä täi tartuntoja,meidänkin tytöllä.Että on niitä aikuisia jotka eivät välitä tai sitten häpeävät tilannetta niin kovin.

Vaikka kuinka lapsiaan valvoisi,niin voi olla tilanne jossa toinen osapuoli ei vielä tiedä tartunnasta kun jo tartuttaa.Tytöillä kuulemani mukaan yleisempää,kun pitkät hiukset ja tyttöjen tapa supatella ja sipistä somasti päät yhdessä.

Meilläkin 3 lasta koti hoidossa (2 siis koulussa)ja niin se vaan tuli meille koulun kautta.

Mutta isompia toki pystyy opastamaan,pipo taskuun/hihaan ja ei päitä yhteen.Juuri tuli reissuvihossa viesti kotiin että taas on luokkalaisella todettu täitä.Inhaa-en halua missään nimessä enää meille enkä kellekkään!

Vierailija
7/7 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumpassa 1 - 2 krt viikossa ja ovat siinä jo toisessa ryhmässä. Iltaisin käymme porukalla luistelemassa, siellä aina " samat naamat" naapuruston lapsia. Tämä heidän luisteluryhmänsä. En todellakaan koe riistäväni lapsilta mitään. Sulla on outo käsitys elämästä!!!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi