Mitä ton äijän päässä liikkuu???
Siis tällänen tilanne oli tänään aikaisemmin: Aamulla mies alko keuhkoomaan, kun yksi lapsista oli käynyt yöllä pissalla ja miehen mukaan oli lorotellut renkaan päälle osan,että se pitää heti käydä pesemässä sieltä pois kun hän ei voi mennä vessaan.
Menin sitten katsomaan enkä nähnyt märkää siinä renkaalla enkä lattialla. Ja lapsi kiistää edes käyneensä vessassa. Varmaan on " unissaan" käynyt ei vaan muista. minä siinä sitten vähän leikkimielisesti epäilen josko olis mies nähnyt unta. Hirveen raivarin sai kun ei uskota ja valehtelijaksi sanotaan! No minä kävin sitten pesemässä sen renkulan, että herra pääsee aamupaskalle,ja lapset kouluun.
Ajattelin että kuhan kiireessä kiukkuu ja on ajatellut asiaa huumorin kannalta työpäivän ajan. mitä vielä, tulee kotiin naama norsunvitulla, ajaa kaljan ja menee pelaamaan tietokonepeliä!!!
Aikani siinä yritän selvittää asiaa ja annan olla.
Jonkun tunnin päästä tulee haukumaan mut ja huutamaan kuinka en koskaan voi uskoa häntä vaan lellin pennut pilalle....blaa blaa blaa.
Siinä sitten " pientä" sanallista vääntöä puoli ja toisin ja kun huomaa jäävänsa toiseksi sanallisesti niin ottaa ja HEITTÄÄ MUA 1,5 litran LIMUPULLOLLA!! Ja huutaa että saatanan lehmä, nyt turpa kiinni. Turpa kiinni nyt! Kun kommentoin sitä limupullolla heittämistä niin tulee kirjaimellisesti päälle! Ei siis lyöny, mutta naamasta näki että teki mieli.
Onpa joo kiva ton kanssa sitten täällä elellä!! No on ainakin ollu hiljasta..
Kommentit (12)
Kuullostaa ihan omalta isältäni.Homma karkas loppujen lopuksi ihan käsistä ja mutsi oli kuoleman kielissä ennen kuin tajusi,että erottava on.Tuollaisella heittelyllä ja tuuppimisella kaikki alkoi.Vuosien mittaa otteet koveni ja jälki oli sen mukaista.
Mitään ihmeellistä syytä niihin raivareihin ei tarvittu.Saattoi tulla päälle vaikka olisit hiljaa paikallasi ollut.Älä jää odottamaan mitään ihme parantumista,ei sitä ikinä tule.Sinä ja lapset ansaitsette turvallisen oman kodin.Ei ole hyvä,jos pitää omaa isää pelätä.
Vaikka olisikin lapsille kohtuullisen hyvä,niin lapset pelkäävät yli kaiken sitä,että äitiä satutetaan.Voimia!
pytynrenkaasta on mun mielestä riittävä syy eroon.
tuosta väkivallasta nyt puhumattakaan.
Pakko se nyt on uskoa ettei se siitä mihinkään muutu. Hetken olikin paremmin. Paska vaan kun nää yhteiset lapset on vielä niin pieniä ja poika on niin isänsä perään. Ei sillä että ne muutenkaan isäänsä näkee paljookaan, että kun tarkemmin ajattelee, niin saattaa olla lapsille mieluisaa..en tiiä, kaikki on nyt niin ristiriitaista. Toiaalta oon helpottunu että tää jännääminen (eli just se, että käykö käsiks joskus selvinpäin)
on nyt loppu.
AP
mua itteeni koko asia huvitti alusta lähtien. Meiän huumorintajukaan ei näköjään loppujen lopuks mene yksiin. " Hauskaa" miten nyt tässä illan aikana oon ajatellu monia asioita missä me ollaan niin erilaisia...siis kaikki asiat.
Sekavalta varmasti tuntuu aluksi.Paljon on hoidettavaa asioissa eron eteen,mutta on varmasti ainoa oikea vaihtoehto.
Toivottavasti äijä ymmärtää sitten eron,eikä ala piinaamaan teitä sen jälkeen.
t.4
Jos mun mies pyytäisi mua pesemään wc-pöntön reunat kun lapsi olisi vanhingossa pissannut siihen niin nauraisin äijän pihalle!
AIKUINEN MIES, hyvänen aika osaa itsekin pyyhkiä reunat.
Vaikuttaa vahvasti siltä, että on jotenkin kateellinen lapsilleen kun huolehdit heistä, etkä paapo kokoajan häntä YÖK!
Meillä mies pesee omat jälkensä ja myös lasten jos tarve tulee, eikä kutsu minua apuun. VAIMO EI OLE MIKÄÄN HENKILÖKOHTAINEN SIIVOOJA! Milloin te panette miehenne joko tajuamaan sen tai kiertoon!??!?!!??!
liittyy itsetuntoasioihin, silloin täytyy tulla päälle, kun ei ole muita aseita. Toki tuollaista tilannetta pahentaa kaikki työstressit jne., mutta olen vakaasti sitä mieltä, että itseään ja toisia kunnioittava mies kykenee puhumaan ja verbalisoimaan, tunteita ei tarvitse kanavoida fyysisiin eleisiin. Ikävä olla näin inhorealisti, mutta ihan " näppituntumalta" vaikuttaa, että kyseessä miestyyppi, joka ei tule, ainakaan vapaaehtoisesti muuttumaan. Nämä ovat niitä tyypillisiä umpimielisiä, synkkiä, suomalaisille hyvin tyypillisiksi luokiteltuja luonteenpiirteitä, jotka pahimmillaan johtavat väkivaltaiseen tai itsetuhoiseen käytökseen.
Sinä et voi kyllä miestäsi parantaa tai auttaa, muutos liittyy miehen omaan " ahaa" -elämykseen. Sitä ei kuitenkaan sinun ehkä kannata jäädä odottamaan, elämä on liian lyhyt uhrattavaksi toisen " parantamiseen ja ymmärtämiseen" .
nimim. vita est breve
Aloin miettimään mitä kaikkee se on kieltäny multa näiden vuosien aikana, miten se aina pitää aiemmasta liitosta olevia lapsia " huonompina" ja miten mä en ole viettäny tarpeeksi aikaa niiden vanhempien lasten kanssa. Miten me ollaan kaikki eletty herran mielialojen mukaan. Yksinkertaisesti mä oon pelänny koko ajan sitä. Pelko on vissiin suurempi voima kun rakkaus. Nytkin pelko ohjailee mua, pelkään että ellen nyt heitä sitä lopullisesti pihalle niin mua sattuu tosi pahasti joku päivä...
AP
ps. oisko kellään myydä halvalla telkkarii, jääkaappii, pakastinta ja astianpesukonetta...huoh on meinaan siitä " reilummasta" päästä tossakin suhteessa, kaikki minkä hän on ostanu (tai ainakin maksanut osan) niin mukanansa vie...
mutta se on sen luokan maukkaperusjätkä että ei todellakaan osaa mitään rättiä käyttää. Käyttöohjeetkaan ei auttais kun tosimiehet ei lue niitä. Ihan hyviä ja oikeita analyyseja on tullut.
Sen AHAA-elämyksenkin jälkeen pystyi muuttamaan itseänsä kahdeksi viikoksi...vuosi sitten.
Sillon oli viina kuvioissa ja lapset näkemässä kuinka äiti saa auton ovesta selkäänsä ja kuinka äitin sormia katkotaan.
Joo ja tiedän, että mä olen ihan idiootti kun ton jälkeen jatkoin vielä. Mutta kun on luottavainen ja uskoo että toinen pystyy muuttumaan....
AP
tasapuolisesti. Tuhat kertaa onnellisempi elämä tulee teille kaikille. Jos pojalla onkin aluksi ikävä isäänsä niin kyllä se siitä selviää, pahempi on se jos menettää äitinsä. Järjestele kaikki valmiiksi ja hommaa paikalle joku auttajaksi ennenkuin alat edes puhua hänelle erosta.
Tosiaan järjestä kaikki valmiiksi ja sitten lähdette.Se tietää varmasti ikävyyksiä,jos äijä tietää,että aijotte lähteä.Toivottavsti sinulla on ystäviä tai sukulaisia joita saat avuksesi/turvaksesi lähtö päivänä.t.4
Ennen se vetäs kyselemättä turpaan. Niin siis ennen se oli aina kännissä kun tykkäs uhota mulle. Tää oli eka kerta selvinpäin kun ihan kiinni kävi. On se vissiin ennekin heitelly mua jollain, kuten stendarilla..
No siis tää oli sen viimeinen kerta. miten monta kertaa pitäisi anteeksi antaa? Ei vissiin sitä ensimmäistäkään. Tässä tilanteessa en lähe edes kyselemään että mitä mun pitäis tehdä...
AP