Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia ammetuesta??

31.01.2006 |

moi!

onko kenelläkään kokemuksia ammetuesta (esim ok-babyn). Eli kylpyammeeseen laitettavasta " istuimesta" . Minkä ikäisen lapsen siihen voi laittaa? Uskaltaako/ voiko käydä itse suihkussa lapsen istuessa ammeessa? Kuinka pitkään käytitte ammetukea?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkiä en muista.Ja meidän amme pieni verrattuna normaali ammeeseen.Tuki yltää päästä toiseen.Muistaakseni ihan 1kk iästä on tukea käytetty.Nyt poika reilu 4 kk ikäinen ja se tuki on kyllä tosi ihana apu..ei tartte kipeyttää omia lihaksia poikaa pidellessä!Meidän pienessä ammeessa poika ei pääse humpsahtamaan veteen tuen päällä istuessaan joten ei tartte koko aikaa olla valppaana...en kyllä valvomatta jättäisi siltikään hetkeksikään.Mutta kyllä suihkussa uskaltaisin itse käydä jos poika olis siinä vieressä.Senhän näkee kuitenkin sit koko ajan.

Vierailija
2/5 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli käytössä melkein alusta alkaen siihen asti, kun poika oppi istumaan kunnolla itse (n. 6 kk ikään). Uskalsin jättää pojan tukeen makoilemaan, kun kävin itse suihkussa - tietenkin olin ihan vieressä. Siinä leikki tyytyväisenä ja loiskutteli ja polskutteli. Oli niin helppo kylvettää, kun oli itsellä molemmat kädet vapaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista! kauan mietin että hankinko ammetuen ja nyt päätin että ostoksille vaan :)

Vierailija
4/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin ostimme, kun sitä kehuttiin. Ei toiminut meillä. Meillä on ollut todella jäntevä vauva, ja ei suostunut olemaan tuessa " itsekseen" .

Vaan punnersi ja ähisti koko ajan tuesta pois. Jos on " lötkömpi" vauva, niin voi tosiaan köllötellä siinä tyytyväisenä.

Mutta meillä koko ajan punnersi ylöspäin. Eikä tykännyt olla tuossa tuessa. Jäi aivan tarpeettomaksi meillä.

Vierailija
5/5 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä aina punkee itteään ylös sitterissä,lattialla jne...mutta ammeessa ihme kyllä ei,läträä vaan,polskii niin että vesi lentää todella pitkälle jne...Eli kokemuksia monia!