Mikä avuksi voimakkaaseen hikoiluun?
Kainalot varsinkin hikoavat... jos olen erehtynyt laittamaan tekokuituisen paidan, ei kauaa kestä kun kainalot ovat märät. Ei kivaa! Töissäkin joudun käyttämään takkia, jossa on tekokuitua ja usein huomaan kainaloitten kastuneen. Puuvillaisissa paidoissa ei ole vastaavaa ongelmaa...
Mikä on tehokas deodorantti tms. keino?
Kommentit (7)
laitetaan jotain 3 kertaa viikossa ja kainalot pysyy kuivina!
Mutta pyydä lääkäriltä varmuudeks kilpirauhaskoe, voimakas hikoilu on oire kilpirauhasen toiminnan häiriösta.
tekee mulla _kamalan_ kutinan, vaikka ohjetta noudattaisi. Triple dry -antiperspirantti apteekista on myös hyvä.
ainakin oman perstuntumani mukaan, samaa ainettahan ne kyllä sisältävät. Mutta ehdottomasti täytyy kumpaakin käyttää OHJEEN MUKAAN, ei sudita aamulla kainaloon niin kuin tavallista dödöä.
Taitaa se Absolut Torr tehdä kaikille sen kutinan, ainakin kaikille kenen tiedän sitä käyttäneen. Mutta jos sitä kestään sen puoli tuntia - tunnin, niin sitten se loppuu ja teho on kyllä palkitseva.
ei mulla auta nimeksikään :( Jos kokeilisin tuota Absolut torria...Kait sitä saa käyttää raskaana/imetettäessä?
Kuulin tutulta vinkin että absolut torr kutisee ja kirvelee vähemmän kun ennen levitystä kuivattaa kainalot föönillä (kylmällä ilmalla jos mahd.) ja sitten levittää aineen ja kuivaan sen taas föönillä. Kirvely johtuu siitä kun absolut torrin aine reagoi veden kanssa, eli täytyy laittaa täysin kuivaan kainaloon. Ja toisaalta jos föönäät liian kuumalla niin hiki kostuttaa kainaloita, eli ei hyvä... Pientä kikkailua jos jaksaa niin absolut torr on tosi tehokas, itellä ollut käytössä jo pari vuotta.
Käytät pakkauksen ohjeen mukaan, ja siihen loppuu hikoiluongelma.