Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitenköhän tosta ryppysestä ihosta alamahassa pääsee eroon?

31.01.2006 |

raskauksien jälkeen kertyny ihan kivasti painoa ja nyt oon laihduttanut 10kg ja oon normaalipainonen,mutta se ryppy nahka on aika sitkeessä siinä.salillakin käyn mutta en vielä tarpeeksi kauvaa että tuloksia hirveesti näkys.voikohan sellasella kiinteyttävällä rasvalla jotain tapahtua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautunut - ja samalla mietin itseäni, kuinkahan mahtaa käydä, kunhan tämä urakka on takana...

Vierailija
2/4 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä olen ainakin huomannut että kimmoisuus säilyy paremmin. Raskausaikana tuli +23kg, rasvailin masua ahkerasti ja vältyi arvilta melkein kokonaan. Muutama hassu on alavatsalla. Mutta nyt olen siis samassa painossa kuin ennen raskautta (tosin ylimääräistä on vieläkin 8kg), ja rasvaillut sellaisella kiinteyttävällä rasvalla. En sitten tiedä onko niistä OIKEASTI apua, mutta itse olen tyytyväinen. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on nyt 1,5v, ja oma painoni liki samassa kuin ennen raskautta.

raskausaikana paino nousi rapiat 20kg, sf mitta oli jotain huimat 44cm, ja vyötärön ympäryskin jotain yli 110cm..

käytin, ja käytän yhä apteekin perusvoidetta päivittäin, mutta.. vatsan iho on veltostunut, ja raskausarvet, joita siis tosiaan tuli rutkasti, ovat vaalenneet valkeiksi, mutta ovat silti edelleen noin 5-8mm leveitä, pahimmillaan parikymmentä cm pitkiä juovia ripirinnan, ja koko alavatsa, ja vähän navan yläpuoleltakin on niiden vallassa.. masentavaa..

Vierailija
4/4 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim yksi mummonsa geenit ja näköjään nahkankin saanut...