Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa raskaudesta työnantajalle ilman, että tulee huutoa? Olen vielä koeajalla.

Vierailija
30.01.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/6 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vain suoraan, että olet raskaana ja jäät äitiyslomalle silloin ja silloin. Piste. Pomosi kuuluu sitten onnitella sinua sekä sopia, miten työsi hoidetaan poissaollessasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. asian voi esittää kauniisti ja " nöyrillä mielin" että pomollekin jää parempi maku, mutta oikeasti - miksi alistutte työskentelemään tuollaisten moukkien alaisuudessa?? Ei ne työpaikat kenelläkään puussa kasva, mutta jotain itsekunnioitusta pitää kuitenkin olla. Minä en voisi antaa työpanostani ja aikaani esimiehelle, jolla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja

7

Vierailija
4/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sen kummempaa ihmettelyä. Eli sitä kandee hieman varoa, jos on epävarma työpaikka. Muutenhan raskaus taas ei ole mikään syy työsuhteen päättämiselle ja on tietenkin laitonta.

Vierailija
5/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuo yksi edellinen sanoi, sut voidaan koeaikana pistää pihalle ilman mitään syitä ja selittelyjä.

Vierailija
6/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä ainakin tekisin. Koeaikana potkut voidaan antaa ilman syytä. Koeajan jälkeen se on vaikeampaa, eikä raskaus ainakaan käy syyksi:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän