Mitä mieltä miehet ovat synnytyksessä vioittuneista, hieman repaleisista häppäreistä?
Ovatko puistattavia ja kauheita?
Entä se reiän avonaisuus verrattuna synnyttämättömään?
Itse olen ihan kriisissä muuttuneen pimppani kanssa.
Kommentit (8)
Ainakaan minulle ei häppärien tms ulkonäkö merkkaa yhtään mitään. Kyllä sillä henkilöllä, jossa he häppärit ovat kiinni on hurjasti suurempi merkitys.
En minä ainakaan mitään häppäreitä nai, vaan naistani.
-Mr.3x
alkaa ottaa pannuun toi häppärihullu.Ja tuskin tois jumppa häpyhuulten muotoon juuri vaikuttaa.Mun kokemuksen mukaan aijan myötä korjaantuu ihan itteläänki,sen minkä korjaantuu.Väliäkö sen; eihän sitä muut nää ku oma miehes? Ja tuskin semmonen pieni muutos mihinkään vaikuttaa.Nää palstat tuntuu olevan huomionkipeiden ja huonon itsetunnon omaavien hyväksynnän hakupaikkoja.Varsinkin ku tidetään että täällä liikkuu noita isojen häppärien ystäviä.Niiltä saa varmasti positiivista huomoita,juu-u, ihan varmasti. Ja se että näin sanon, ei johdu kateudesta isohuulisia kohtaan, itsellänikin on kohtalaiset " lepareet" . Äläkää ny ihimiset olko niin jumalattoman ulkonäkökeskeisiä!!Ny jo vahrataan pilluhuuliaki sillä silmällä, että voi hitsi ,näyttääkshän nää ny sexyiltä??!!
Anteesi vaan,mutta mä en käsitä...
On totta, ettei häppärit ratkaise naisen valintaa. Omalla vaimollani toisin on isot ja olen todella tyytyväinen. Itsekään en nyt niin paljon viivoista tykkää
mutta repaleiset ja kaikenmalliset kyllä muuten on ok. Kaikenlaisia on tullut nähtyä. Eiköhän se kokonaisuus muuten ratkaise.
Ovatko puistattavia ja kauheita?
EI, EI todellakaan
Entä se reiän avonaisuus verrattuna synnyttämättömään?
SEKSIKKÄÄMPI ja jotenkin HÄRSKIMPI kuin synnyttämättömän
-mici-
Vierailija:
Ovatko puistattavia ja kauheita?Entä se reiän avonaisuus verrattuna synnyttämättömään?
Itse olen ihan kriisissä muuttuneen pimppani kanssa.
Eivät ole missään nimessä puistattavia! Ja se kolo... Kyllähän kunnon avoin reikä on paljon herkullisempi ja huokuttelevampi! Vähän härskiä ja positiivisella tavalla törkeä, jos ymmärrät?
Ja ainakin minun kokemukseni mukaan se, mitren avonaiselta reikä näyttää ei juurikaan ole yhteyksissä siihen miten tiukalta tuntuu.
Eli anna ihan rauhassa miehesi nauttia häppäreistäsi ja reiästäsi, veikkaan että avonainen reikä saa hänet aika kuumaksi!
." häppäreiden on oltava symmetriset tai muuten mulla ei seiso."
Voi sua raukkaa...vai ei seiso...kovin on vaativaisia kavereita nykyään...saako tommoset pimpsaa ollenkaa, raukat.Millä te mittaatte ne? Käykö ihan tavallinen viivoitin, vai tarvitaanko jotain erityisiä välineitä ja kuinka naiset suhtautuu näin yleensä tämmöseen mittaukseen?Ja mitäs sitte jos tulos ei tyydytä? Pannaanko akka käveleen kotio?
Tää palsta on kyllä huippu! Kuinka nuoret täälä oikeen kirjotteloo? Syyyvääää huokaus...plaa plaa plaa...
auttaa ja tiukkenee se itestään ajankin kanssa. Muistaakseni puoli vuotta oli löysempi kuin normaalisti...