Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kerro ongelmaani ratkaisu!

Vierailija
29.01.2006 |

haluan biologisen lapsen!

Olen naimisissa

ja aviovaimoni kanssa se ei ole mahdollista

Vaimossa vikaa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan on vain yksi ratkaisu jonka tiedät itsekkin. Vaimo vaihtoon. Eroa ja etsi uusi ja toivo ettei sekin ole maho. Parasta olisi ottaa vaimo jolla on jo ennestään lapsia. T: nainen

Vierailija
2/10 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun spermalla, mutta vieraan naisen munasolulla, jos vain avovaimosi siihen suostuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niitä ihmisellä muunkinlaisia? Esimerkiksi geologisia lapsia? Jos halajat perimältään itsesikaltaista lasta, niin adoption kautta saat niin lähellä sataprosenttisesti perimältään kanssasi identtisen lapsen, etten viitsi tässä 99:n ja pilkun jälkeen niin paljoa nollia kirjoitella. Ihmisen perimä on täysin poikeuksellisen identtistä lajin sisällä, verrattuna mihin tahansa eläinlajiin. Esimerkiksi lähin sukulaisemme simpanssi. Viidenkymmenen satunnaisesti valitun simpanssin perimästä löytyy enemmän sisäistä varianssia, kuin koko ihmiskunnan kesken. Eli adoptoi huoleti, hienot ominaisuutesi ovat todennäköisesti esi-isiltäsi oppimalla perittyjä ja sinulta oppimalla lapsesi ne tulee välittämään eteenpäin. Jos taas tahdot itsesi kuvan, osta peili.

Vierailija
4/10 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkun jälkeen tulee tietenkin ysejä, eikä nollia:

9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999

Vierailija
5/10 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin aina ajattelin, että haluan nimenomaan biologisia lapsia. Että olis kauheaa, jos joutuisi tyytymään (?) adoptioon. Mutta nyt kun minulla on kaksi lasta, joita rakastan ihan hirveästi, ja muutenkin olen ollut paljon tekemisissä lasten kanssa, niin ajattelen toisin. Uskon, että adoptiolapsia voi rakastaa ihan yhtä paljon!

Toivottavasti et oikeasti kuvittele saavasi täältä vastausta ongelmaasi!!!!

Minusta sinun kannattaisi puntaroida tilannettanne vaimosi kanssa perinpohjin. Mitä vaimosi haluaa? Mitkä ovat mahdollisuutenne?

Olisiko teillä kenties mahdollista käyttää luovutettua munasolua, joka hedelmöitettäisiin sinun spermallasi? Minkälainen lapsettomuusongelma vaimollasi on?

Vierailija
6/10 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele!

Neuvo on yleisesti ottaenkin hyvä.

Ajattele:

1.) Lastasi

2.) Vaimoasi

3.) Itseäsi

Mieti kuka kuka kärsii, millaisestakin ratkaisusta? Mieti millainen mies laittaa vaimonsa kärsimään hänen lääketieteellisen vaivansa vuoksi? Sinun kuuluu tukea häntä ja etsiä yhteisiä ratkaisuja ja tarvittaessa UHRAUTUA. Millainen mies rakastaa itseään enemmän kuin pientä lasta? Sinuna ottaisin lähinnä eron itsestäni.

t: Kolmen adoptoidun oman lapsen isä

Vierailija
7/10 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen adoptoinut jo lapsia....ja

olen uhrautunut " vaimoni puolesta" ...

spermanluovutus, väestöliitossa eivät ottaneet mua kuuleviin korviin!?

koska ...niillä on ulkomaisia luovuttajia ja multa olisi pitänyt olla vaimon lupa! spermanluovutukseen!!!joka on tutkittu ja hyväksi havaittu!!!!!

eli ne eivät oleet kiinnostuneet ottamaan mun spermaa luovutukseen

se olisi auttanut mua tosi paljon, olisin tietänyt että mullakin olisi tullut

biologinen lapsi mahdollisesti...HARMI.

tarkkaa syytä miksi eivät mua ottaneet luovuttajaksi en tiiä

kysyin sinne ja olisin halunnu...ite.

mun oma ratkaisu olis että ku löytyis joku nainen

...................

maksaisin vaikka jollekin viron tytölle että se tekis mulle

biologisen lapsen

tai siis se sais tehä sen vaikka itelleen kunham mie olisin sen lapsen

biologinen ISÄ !

et sellanen probleema.

JUSSI69

Chigaco

Vierailija
8/10 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailijan vastaus oli HYVÄ !

Vierailija
9/10 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH-äiti

Vierailija
10/10 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vain on, että kaikkea ei voi saada! Jos rakastat vaimoasi, siis rakastat todella, sydämesi kyllä tietää vastauksen.

Minäkin haluaisin yhtä ja toista, mutta tässä elämässä on tyytyminen siihen, mitä on tarjolla. Asettaudu myös vaimosi asemaan, jos tilanne olisi päinvastainen, eli sinussa olisi vikaa (kamala sanonta muuten!). Haluaisitko todella, että hän kyselee Vauva-lehden palstoilla, että mitä tehdä. Että haluaa niin paljon oman lapsen, että mitä pitäisi tehdä. Mitähän vaihtoehtoja on? A) jättää sinut ja etsiä lapsentekokykyinen mies vai B) elää sinun kanssasi, tuli lapsia tai ei.

Lapset on siitä jännä juttu, että siinä nykyihmisellä loppuu ymmärrys, jos niitä ei saakaan samalla tavalla kuin maitotölkkejä kaupan hyllyistä. Ehkä kaikkea ei ole aina tarkoitustkaan saada?

Olen pahoillani, jos vastaukseni ei miellytä, mutta omasta näkövinkkelistäni tuohon ongelmaan on vain yksi ratkaisu. En haluaisi itse tehdä koskaan-ikinä lasta kanssasi, jos tietäisin että olet jättänyt vaimosi sen takia että hän ei siihen kyennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä