Oikeestikko AMK tasoinen mieltää olevansa AKATEEMINEN? EI VOI OLLA TOTTA
Kommentit (26)
katsoittekos MOTin ohjelmaa AMKien todella huonosta opetustasosta?
Aihe vapaa jep jep, mut on sullaki ongelma. Säälittävä olet:)
Enkä haluaisikaan kuulua siihen sakkiin, kun noita akateemisten tekstejä lukee...aika ylemmyydentuntoista porukkaa.
NIIN HIRVITTÄVÄNÄ ETTÄ SITÄ PITÄÄ KAUHISTELLA TÄÄLLÄ UUDESTAAN JA UUDESTAAN. Itsetunto-ongelmia?
Tosiasiassa en tunne ketään AMK-koulutettua joka ajattelisi itseään akateemisena tai ketään sellaista kenelle sillä olisi oikeastaan mitään väliäkään.
et sain itselleni hyvän koulutuksen ja nyt olen unelmatyössäni. Olen ollut jo 5 vuotta ja saanut ammattiini hyvät tiedot ja taidot. Mikä nyt oikein mättää kun vain yksi sana akateeminen saa ihmiset niin vihan valtaan???
Oikeesti, jollain on nyt joku pakkomielle....
enkä todellakaan luule olevani akateeminen :D
Teen työtä mistä nautin ja sain hyvän ammatillisen ja teoreettisen ja käytännönläheisen pohjan työhöni AMK:ssa opiskellessani.
Akateemista minusta ei koskaan tule, mutta eipä ole tarvettakaan;)
Alkuperäinen on itse todennäköisesti amiksen käynyt parturi-kampaaja.
Miksi AMK-koulutettu kuuluu IAET-työttömyyskassaan, johon ei pääse kuin AKATEEMISESTI koulutetut? Anteeksi vain, mutta akateeminen koulutus = korkeakoulussa saatu koulutus. Ei sille asialle voi typerillä ketjuillannekaan mitään.
Pitäähän jonkun sunkin kutris leikata:)
En ole kampaaja, mutta ärsyttää tollaset, jotka kuvittelevat itsestään liikoja:)
IAET on myös opisto-insinööreille
Ja insinööriliitto kuului akavaan myös ennen korkeakouluhaihatuksia.
Tarjaa entistä innokkaammin kun ajattelenkin millaista väkee kokoomuslaiset on.
ne on omahyväsii kun amislaiset täällä kirjoittelee provoja.
Vai ei kai teidän mielestä ole niin väliä, jos synnytyksessänne anestesialääkäri paljastuukin lähihoitaja-harjoittelijaksi?
eli lehtoreilla on yleensä jokin vimma iskostaa opiskelijoiden päähän, että he ovat korkeakouluopiskelijoita eli akateemisia. Mutta totuushan on, että tutkinto on alempikorkeakoulututkinto.
Opintojen sisällöt eivät ole teoriaosioiltaan tarpeeksi laajoja, mikä on myös kyseisten tutkintojen tarkoitus...jostain se ero DI:lle ja insinöörille on tultava ja kyllä se sieltä opintojen sisällöstä tulee.
Kirjoitustyylistä ei voi erehtyä...hupaisaa:)
Itse opiskelin AMK:ssa BBA:ksi ja silloin tarjottiin mahdollisuutta hankkia samalla lisurin paperit. Se olisi vaatinut hieman laajempaa opparia sekä muutamaa lisä ov:ta... mutta mahdollista se siis on! Ja eikös lisensiaatti ole akateemisesti koulutettu? ;)
tosin tekee itsensä kovin naurettavaksi