Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tätä palstaa seuraa, huomaa, että negatiivisuus on suomalaisten kansallispiirre.

Vierailija
26.01.2006 |

Anonyymisti voi sanoa just niin kuin ajattelee, ja mehän ajattelemme pahansuovasti kaikesta ja kaikista. Eipä ihme, että ilmeet ovat myrtsejä ja kaikki v*ttaa. Muut ihmiset ovat vihamiehiä ja kilpailijoita. Parempi ajatella pahaa ja arvostella.

Itsetunto-ongelmia siis. Ja kateutta. Näitä nami-nami positiivisuuskouluttajia tarvitaan näköjään oikeasti!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on tullut monta kertaa aika epätodellinen olo, kun olen vastannut positiivisesti ja rakentavasti johonkin viestiin ja sitten jälkikäteen lukenut niitä vastauksia. Monta kertaa tuntuu, että mun viestini pistää silmään ihan seurakuntanuoren tekstinä, kun muissa haukutaan ihmisiä lehmiksi, ääliöiksi ja huoriksi.

Vierailija
2/3 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisessa on kylmää ja kylmiä ihmisiä. Tulkaa Italiaan, täällä osataan iloita vaikkei aurinkokaan aina paista!!! Tuntemattomatkin ovat ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisuudesta kertoo tämäkin aloitus;)

Kun vähän tutkii, huomaa, että vähintään puolet, usein enemmänkin palstalla olevista viesteistä on täysin asiallisia. Tai huumorimielessä laitettuja, mutta ystävällismielisiä.

Pieni kiukutteleva osa kirjoittajista on saanut aikaan sellaisen efektin, että kaikki hämmästelvät, kuinka kaikki ovat niin kamalia ja nämä kamalat intoutuvat entisestään, koska " sehän on tapana tällä palstalla, että ollaa kamalia"

Minusta tämä on huonosti moderoiduksi palstaksi yllättävän asiallinen. Törkeät jutut katoaisivat nopeasti, jos omaa kilpeään kiillottavat eivät nostaisi juttuja kiljumalla niihin ihastuneina, kuinka kauheita juttuja taas onkaan. Tämä palsta tyydyttänee samanlaisia kauhistelun ja moralisoinnin tarpeita kuin vaikapa juorulehti.

Minusta täällä on hauskaa, itse kirjoitan aina asiallisesti tai siihen pyrkien, enkä vastaa rasistisiin tai muuten provosoiviin aloituksiin mitenkään. Sillä niistä pääsee eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän