Asiaa ja keskustelua arvostuksesta!!!
Mies odottaa että arvostan hänen tekemisiään perheen, ja kodin sekä minun eteen... Miten ihmistä voi arvostaa tai näyttää että arvostaa jos mies ei arvosta itse mitään? Vaikeaa!!! Esm, mies puhunut yli vuoden eräästä cd levystä kuinka haluaisi sen mutta ei ole löytänyt sitä mistään päin maailmaa. Minä tein töitä sen levyn eteen (siis etsimisen että löytäisin sen jostakin) 3kk ja löysin sekä tilasin sen levyn hänelle joululahjaksi. Nyt, siitä on kannet rikki ja levy naarmuilla kun lojunut pitkin auton lattioita. Esm 2, sai joulukuun alussa 100euron kunnollisen toppatakin 2viikkoa ja se oli rikki kun käytti sitä remontti hommissa... Sitten mun pitäisi sitä ja sen tekemisiä arvostaa...
keskustelemaan asiasta. Oletko sinä itse kertonut hänelle tuntemuksistasi? Siis en tarkoita että pinna kireällä olisit huutanut tms, vaan aivan asiallisesti puhunut hänen kanssaan aiheesta. Kahden aikuisen tulisi selvittää tämänkaltaiset jutut keskustelemalla. Ja huom. en siis tarkoita että vika olisi sinussa, ilmiselvästi miehesi asenteessa on vikaa.