Mä en voi sietää esikoiseni parasta kaveria!!!!!!
En tiedä miten vieoittaa lapsi pois mielestäni huonosta seurasta. Lapsi on 7 vuotias ja paras kaverinsa on todella huono valinta kaveriksi. Törkeää kieltä käyttävä, huonosti kasvatettu, epäsiisti, viekas pikku paskiainen.
Näyttelee minullekin kieltä ja yrittää pomottaa lastamme. Mitenkähän saisi lapsen pois tämän terroristin vaikutuspiiristä?
Kommentit (3)
siskotkin on niin fiksuja ja kivoja. Tämä heidän poikansa on taas kiristäjä ja valehtelija.
Vierailija:
En tiedä miten vieoittaa lapsi pois mielestäni huonosta seurasta. Lapsi on 7 vuotias ja paras kaverinsa on todella huono valinta kaveriksi. Törkeää kieltä käyttävä, huonosti kasvatettu, epäsiisti, viekas pikku paskiainen.Näyttelee minullekin kieltä ja yrittää pomottaa lastamme. Mitenkähän saisi lapsen pois tämän terroristin vaikutuspiiristä?
Minä kieltäisin lastani leikkimästä kyseisen lapsen kanssa. Vetoaisin siihen, että kun ei osaa käyttäytyä yms.
Sanoisin, että meille ei saa tulla leikkimään.
Veisin lapseni johonkin uuteen harrastukseen tai sanoisin, että ei kun nyt tehdään omalla perheelllä sitä ja tätä.
Itselläni oli yläasteella sellainen kaveri josta ei äitini ja isäni pitänyt yhtään. He kielsivät minua olemasta tytön kanssa koulun ulkopuolella.
Asiaa " helpotti" , että asuimme aivan kaupungin eri puolilla, joten ei ollut mahdollisuuttakaan tavata iltaisin.
Ja minulla oli runsaasti harrastuksia jotka täyttivät arki-iltani.
Onneksi se tyttö muutti sitten toiselle paikkakunnalle... koska vanhempani olivat aivan oikeassa, väärille urille olisin sen likan seurassa eksynyt.
Jos uusia kavereita tahdot lapsellesi, kysy haluaako hän alkaa harrastamaan jotain uutta juttua. Monesti tätä kautta saa uusia ystäviä.