Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suom. lastenlevyjä ja -videoita nettikaupasta?

24.01.2006 |

En tiedä onko palsta paras mahdollinen tällaisen kysymiseen, mutta oletteko löytäneet nettikauppoja, joista voisi tilata ulkomaille (tai suomalaiseen osoitteeseen josta joku sukulainen voisi tuoda) suomalaista lastenmusiikkia tai -videoita? Levyjä ja katseltavaa kaipailisin, miksei kirjojakin, niitä meillä tosin on aika hyvin tällä hetkellä. Asun Belgiassa. Voisin tilata ja maksaakin netissä, jos vain tietäisin nettiosoitteen josta tilata ja joka mahdollisesti toimittaisikin ulkomaille. Kiitos jos tiedätte!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan ole tosiaan koskaan tilannut mitään aineistoa, cd-levyjä, kasetteja, dvd:eitä tai vaikkapa kirjoja, netistä? Luulin, että se on aika yleistäkin, mutta ilmeisesti erehdyin (tai nettikauppojen määrä on vähentynyt).

Vierailija
2/6 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Stockmannilta voi tilata tavaraa ulkomaille. Joitain kirjoja olen tilannut Suuresta suomalaisesta kirjakerhosta. Muistaakseni niillä on jonkin verran myös videoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, katoppa sivua www.ariman.fi

En tiedä lähettävätkö ulkomaille, mutta Suomeen nyt ainakin.

Vierailija
4/6 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viime viikolla sieltä loistavien suomalaisbändien Quintessencen ja Husky Rescuen levyt. Vielä levyt eivät ole tulleet, mutta huomasin siellä myös dvd- ja musiikkivalikoiman lapsille. Firma toimittaa mun käsittääkseni tilauksetn kaikkialle. Yli 50 euron ostoksiin ei tule toimituskuluja.

Vierailija
5/6 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä löytyy ainakin joitain videoita!

www.suomikauppa.fi

Vierailija
6/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma oon tilannut tavaraa ainakin Anttilan net-kaupasta, netanttilasta, en tieda lahettavatko ulkomaille, mutta Suomen osoitteeseen vanhemmilleni on ainakin ihan hyvin mennyt.

Onnea etsintaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi