Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoon yksityiset päiväkodit - kokemuksia?

23.01.2006 |

Olemme uusia espoolaisia ja päivähoitopaikan haku ensi syksystä on ajakohtaista. Onko kenelläkään kokemuksia yksityisistä päiväkodeista - asumme Laurinlahdessa, mutta mielelläni kuljetan lapseni jonkin matkan päähän jos löydän hyvän hoivapaikan.

Kiitokset avusta!

Nins ja poika 9 kk

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta olen kuullut hyvää; pikkuinen ja kodikas kuulemma. Tuttavani lapsi on Tenavatorpassa Hannusjärven lähellä (Tenava-päiväkodit) ja hän on viihtynyt hyvin ja vanhemmatkin ovat tykänneet kovasti. Tenavatorppa on ostopalvelupäiväkoti. Kivenlahdessa on ainakin joku pieni yksityinen päiväkoti ja Soukassa varmaankin muutama. Katso ihmeessa Espoon nettisivuilta :)

Vierailija
2/4 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kts. Espoon nettisivuilta --> päivähoitopalvelut. Sieltä löydät tietoa alueittain päivähoitopaikoista. Oma tyttäreni on Kivenlahdessa yksityisessä päiväkodissa ja olen erittäin tyytyväinen pieneen hoitopaikkaan (19 lasta). Yksityisissä on useimmiten ikärajana 3 vuotta, ottavat kyllä muutaman 2,5-vuotiaan jos täyttää vuoden aikana 3. Muistaakseni päiväkoti Onnenmyyrä on ainoa, joka ottaa myös pienempiä. Minä en vaan vakuuttunut ko. paikasta, kun se sijaitsee HOAS:in talon kellarikerroksessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Harakanhattu on oikein hyvä, samoin ainakin Soukan Leikkitupa, mutta eivät ota noin pieniä. Kannattaa ehdottomasti soitella ja käydä tutustumassa kaikkiin mitkä kiinnostavat.

Vierailija
4/4 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla eri henkilökuntamitoitus kuin kunnallisella, eli avustava henkilökunta puuttuu ja itse siivotaan suunnilleen kaikki. Aika sitten pois lapsilta ja henkilökunta rasittuu enemmän.