Help!!!!!!!!!! Tarvitsen TODELLA apua....Kiitos etukäteen!
Onko kellään joku allerginenreaktio oireillut nokkosrokolla? Loppiaisena ilmesty ensimmäisen kerran rokko ylävartaloon pahana ja henkeä ahdisti. Sain hoidoksi kortisonia ja antihistamiinia. Ihottuma hävisi n. viikon kuluttua. Samalla otettiin myös verikokeet, olenko koiralle tai pölylle allerginen ( koira ollut meillä viime kesästä), tulokset saan tiistaina.
Nyt taas tänään nousi tosi paha ihottuma ja kurkkua kuristi.
Onko kellään ollut vastaavaa? Joo ja lisänä on ollut monta kuukautta jatkunut korvien kutina ja korvakäytävän kipu. Korvat ei ole ollut kuitenkaan tulehtuneet lääkärin mukaan... Outoa.
Terv. Kaikista tiedoista kiitollinen
Kommentit (5)
Ja saan yhä edelleen jos satun syömään paria mansikkaa enemmän. Millekään muulle en ole allerginen.
mutta siinä on monia muita histamiinin- tyylisiä aineita (en muista miksi niitä kutsutaan), jotka aiheuttavat joillekin allergisia reaktoita.
Nämä aineet eivät välttämättä aina aiheuta reaktiota: joskus tulee allergiareaktio jostain, ja seuraavassa elämäntilanteessa se ei tule. Kyse on ilmeisesti siitä, että jos on liian monta rankkaa tekijää ilmassa samaan aikaan, niin vesilasi ikään kuin vuotaa yli. Tämän olen itse huomannut joskus.
2/3
Mulla ei hengitysvaikeuksia kylläkään. Taustalla voi olla lähes mikä vaan, allergiasta, johonkin pitkittyneeseen infektioon.
itseäsi, niin etttä henki alkaa taas kulkea, jos ei muu apu ole nopeasti saatavilla. vaatii reseptin.
-3-