Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turun huonomaineisimmat kaupunginosat? Olen muuttamassa

Vierailija
21.01.2006 |

Turkuun, mutta en tunne yhtään kaupunkia. Minne siellä siis EI kannata muuttaa vähänkään kunniallisen naisimmeisen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keskusta on varmaan yöaikaan se vaarallisin paikka. Itse kuitenkin pidän " vähemmän viihtyisinä" seuraavia asuinympäristöjä

Jyrkkälä (pelkkiä vuokrataloja)

Lauste

Varissuo

Halinen

Pansio

Perno

Vierailija
2/12 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkämäki

Runosmäki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti mukavia:

hirvensalo

kaarinan puolella piispanristi

Vierailija
4/12 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varissuo äänestetty parhaaksi kaupunginosaksi

Vierailija
5/12 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä lausteesta ja varissuosta. Niissä asuu erittäin paljon ulkomaalaisia. Jommassa kummassa oli koulussa enemmistö ulkomailta. Jyrkkälässä on vuokrataloja. Pidän: Hannunniittu ja Uittamo. En tiennytkään, että Hannunniitussa on juoppoja. Voihan se olla totta. Hannunniitun koulu ja päiväkoti ovat voimajohtojen vieressä.

Vierailija
6/12 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harittu on kuulemma samantyyppinen, ja Lauste. Ylioppilaskylä on ihan kiva. :) Hirvensalo eliittialuetta, eli ilmeisesti aika kallis.

Vierailija
7/12 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kai kysyä kaupungilta, missä näitä on.

Vierailija
8/12 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Halisten vuokrataloalueelle. Suosittelen Kohmoa, Hannunnittua, Ilpoista, Uittamoa (varauksin) sekä Martinmäkeä. Myös itäinen keskusta tosi kivaa Kupittaan puiston seutuvilla. (mutta aika kallista)

Vierailija
9/12 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap et aio olla missään tekemisissä naapureidesi kanssa niin on ihan sama missä asut. Nättinummessa on pelkkiä mummoja nykyisin ja lapsiperheitä. Siellä on todella rauhallista.

Vierailija
10/12 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lon automaatilla ja kamalammaksi mennyt. Viimeksi joku juoppo ämmä heitteli kaljapulloja rikki kaupan oven edessä... Ahh mikä idylli!

Vierailija
11/12 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tuo huonompimaineinen alue, lähinnä Paavinkatu, jossa on suurimmaksi osaksi kaupungin vuokrataloja. Siellä asuu paljon työttömiä, mustalaisia, maahanmuuttajia yms.(maahanmuuttajissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta monet eivät jostain syystä halua asua samalla alueella)

Mutta kun mennään alueen perälle, niin siellä on kivoja omakotitaloja ja rivitaloja ja alueen laidallahan on oikea ökytaloalue, Vanha Halinen. Itse olen asunut Halisten molemmilla puolilla, Ylioppilaskylässä ja Räntämäessä jo 5 vuotta ja olen viihtynyt tosi hyvin. En siis itse Halisissa ole koskaan asunut, mutta siitä läpi kuljen monta kertaa viikossa. Minusta Halinen on paljon kivempi alue kuin varsinaiset kerrostalolähiöt, esim Varissuo.

Räntämäkeä voin suositella. Lapsiperheelle ainakin ihanteellinen. Rauhallinen pientaloalue, hyvät ulkoilumahdollisuudet, luonto lähellä, melko lyhyt matka sekä keskustaan että esim. Länsikeskukseen.

Vierailija
12/12 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannunniittu

Martti

Ilpoinen

Uittamo

Suikkila

Nämä nyt ainakin. Turku on ihana paikka asua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän