Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

viisaudenhammas leikkauksessa olleet.. apuva..

Vierailija
21.01.2006 |

elikkäs ma aamuna minulta leikattiin molemmin puolin alhaalta viisaudenhampaat. Molemmat aika solmussa jotenkas pora lauloi ja leukaa revittiin urakalla..

Tikkejä 8-10 (poskissa muutamat molemmin puolin tuolla takana..)

Mutta siis asian ydin, tämä suun avaus vaikeus rassaa..

Eli tuonne leukaan satuu pirusti ja suu ei meinaa aueta eli hammasharjan saaminen suuhun on tosi työlästä, ja luonnollisesti syöminen. Siis soppakuurilla ollaan, kun ei tuonne haarukka taivu oikein...

Kauankohan tämä suun avaus vaikeus/ jumitus mahtaa kestää? ja onko se aivan normaali ilmiö?

Ja kauanko tuo suun parantuminen muuten yleensä vie?

Kiitos

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole normaalia mun mielstä. Parasta olisi jos huomenna pääsisit hammaspäivystyksessä käymään, mutta jos et pääse, niin tavallinen lääkäri voi myös kirjoittaa antibiootikuurin. Mulle samassa tilanteessa laitettiin ns Chlumskyn tipat sinne ja sain antibioottikuurin. Onko alkanut mätä maistua suussa yhtään?

Mutta otat nyt särkypillereitä, ja huomenna sitten yhteys mielellään hammaslääkäriin.

Vierailija
2/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa käydä näyttämässä...kun miettiä ja ihmetellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

antibiootit aloitin silloin maanantaina jo..

kefolor 500mg 3 kertaa päivässä. ja särkylääkettä saa vetää kyllä ihan urakalla.. Huomaa kun vaikutus lakkaa ja alkaa se jomotus taas uudestaan..

Voisikohan tuo olla että tuo antibiootti ei käy ja pahentaa tilannetta..?

ap

Vierailija
4/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että ei ole normaalia mun mielstä. Parasta olisi jos huomenna pääsisit hammaspäivystyksessä käymään, mutta jos et pääse, niin tavallinen lääkäri voi myös kirjoittaa antibiootikuurin. Mulle samassa tilanteessa laitettiin ns Chlumskyn tipat sinne ja sain antibioottikuurin. Onko alkanut mätä maistua suussa yhtään?

Mutta otat nyt särkypillereitä, ja huomenna sitten yhteys mielellään hammaslääkäriin.

Vierailija
5/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaapi sulla olla sama juttu ku mulla, eli paha tulehdus ja pieni mätäpaise, se aiheuttaa just leukalukon. Eli mene huomenna hammaslääkärille, vaihtavat aivan varmasti sulle uuden antibiootin ja laittanevat samanlaisen lääketupon kuin mulle.

Kyllä se sitten alkaa nopsaa parantumaan!!

Vierailija
6/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa, mulla leikattiin viisurit kun olin noin 20v. ja se oli tuskainen kokemus kun kaivettiin ja väännettiin. Sairaslomaa tuli 3 päivää ja kipuja oli pitkään.... mutta kaikki on yksilöitä joten käy ihmeessä näyttämässä tilanne...

Vierailija
7/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on ollut useampana päivänä sellainen olo että olisi lämpöä ollut.

Ja lääkityksen alettua tuli todella tukkoinen olo ihan kuin olisi pää täynnä räkää =(

Täytyykin huomenna rimpauttaa tuonne päivystykseen jos vaikka sinne pääsisi ja saisi helpotusta.

ap