Lue keskustelun säännöt.
Pystyykö tyttö samaan kuin poika?
20.01.2006 |
Eli kun tyttövauva makaa ilman vaippaa hoitoalustalla, niin voiko pissata vaipanvaihtajaa silmään? Siis ihan kirjaimellisesti ;). Voiko tytön pissa lentää lähemmäs puolen metrin korkeuteen?
Kokemusta vain pojista ja mietityttää näin tyhmä asia...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tytöillä se on " salakavalampaa" , monesti huomaan vasta kun vahinko jo tapahtunut - lirisee vaan hissuksiin hoitopöydälle... :)