Mistä hyvälaatuiset sukkahousut tytölle???
Kokeiltu on Name It,Elle,Vendi,Napero ja H&M sukkikset.Parin käyttökerran ja pesun jälkeen ovat nyppyiset, eikä mekon kanssa enää kauniit :( Oletteko löytäneet laadukkaita sukkiksia,vinkkejä mistä löytyy...
Kommentit (4)
mutta hyviä yksilöitä olen löytänyt sekä H&M:stä (niissä 7,90 e maksavissa malleissa), Zarasta, Ergeeltä ja joskus myös Bogilta. Bogin perusyksväriset on kuitenkin tänä talvena osoittautuneet tosi huonoiksi, ovat leveitä ja lyhyitä ja nyppyyntyvätkin. Viime talviset oli ihan hyviä.
Minä olen löytänyt hyviä sukkiksia ergeeltä, vendiltä, henkka&maukalta jotkut (osa taas TODELLA huonoja) ja aivan uskomattomia sukkahousuja olen ostanut Adams Kids lastenvaatekaupasta Helsingin Sanomatalosta...ne on jonkun puolalaisen vaatemerkin sukkiksia, mutta aivan loistavia! Sieltä olen ostanut myös froteisia sukkahousuja mitkä on uskomattoman pehmoiset ja lämpöiset! Tuota puolalaista merkkiä myy jotkut muutkin lastenvaateliikkeet muuallakin päin Suomea...hmm...en kyllä tiedä missä...
Pesen sukkahousut aina nurinpäin, silloin niihin ei tule niin paljon nukkaa. Meillä suositaan Vendiä ja erityisesti liukuestesukkiksia.
Löysin tytölle Stockmannilta Falken sukkahousut. Aivan loistavat - pysyvät hyvin jalassa, ei kiristä, hyvin muotoiltu jalkaterä ja kantapää eivätkä ole nyppyyntyneet ainakaan vielä... Suosittelen! Ovat vaan aika arvokkaat.
Myös Stockan oma merkki Bogi vaikuttaa hyvältä.