Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisarvot/sairastuminen

Vierailija
22.06.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani sairastui vatsatautiin (norovirus tai joku)

Joutui sairaalaan tippaan. Omien suulaisten ainoa kommentti oli että nyt kun olet laihtunut niin toivottasti pidät kiinni uusista mitoista.

Siis voiko näin kylmiä ihmisiä olla olemassa? Toinen kamppailee ehkä elämästään niin toinen ajattelee vain laihtumista.

Vrt ihmisen kuivuminen saattaa johtaa rytmihäiriöihin ja sydämen pysähtymiseen

Vierailija
2/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sukulaisia, jotka "kunnioittivat ja tykkäsivät" minusta kun olin hoikka. Nyt ei enää mitään. Kehuja sateli.... Mut onneks en oo heidän kanssaan missään tekemisissä. Heidän ilmeistään näkee, kuinka ällöövät mun nykyistä ulkomuotoani. Ei heitä kiinnosta millanen olen sisältä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaaan taistelemassa hengestään ja ainoa mitä arvostetaan on hoikkuus joka on rajulla vatsataudilla tullut.

Vierailija
4/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut valitettavasti löytyy myös ihmisiä, jotka ovat kateellisia toisten sairauksista, jos ne toiset saavat pitkää sairaslomaa.

Sairasta, tiedän. Mut oikeesti tiedän et toikin on totta.

Vierailija
5/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jalka meni nuorena todella romuksi, leikattiin monta kertaa, kävin fysikaalisessa 6kk jne. Kaveri oli kateellinen koska pääsin usein sairaalaan koska sairaalassa on kivaa (ja ikää oli kuitenkin jo 16v). Ei edes reppana tajunnut, että mun urheilu-ura päättyi siihen.. sitten sairastin sairauden jossa 2 viikkoa sairaalassa, monta kuukautta meni toipumiseen laihduin 44kiloiseksi (olen 163cm) niin kaikki vaan ihasteli miten laiha olen, just just. Kyllä ihminen on typerä! Itse olen sairastanut niin monta kertaa ja ollut kymmeniä kertoja sairaalassa ja koskaan en ole kokenut aitoa välittämistä omaisilta tai sukulaisilta.

Vierailija
6/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoa kommentti on sukulaisilta että toivottavasti pidät ne kilot jotka olet saavuttanut.

Vierailija
7/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen jopa sairaudesta....jos itsellä ei ole vaikkapa syöpää tms..niin onhan se nyt kauhea juttu, pitäähän sitä itselläkin olla.....tsiiiisuuuus....niin ja onhan se sairaalassa makaaminen todella hauskaa huvia joka käy ihan lomasta;)

Vierailija
8/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnet sä ystävän onko oikea sulle hän

ajat ankeimmat selvittää kuka viereesi jää.

Kun onkaukan kaikki muu ja kun päättyvät pitkospuut

kuka rinnallas ruikuttaa takaisin mennä saa

Vierailija
9/9 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakas vanhempani kuoli yllättäen, "ystävien" kommentit olivat luokkaa: "Vähän hienoa, nyt susta tulee rikas!!". :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä