Apua, paniikki, kysymys 0-ultrasta!!
Osaisiko joku auttaa, paniikki!
Meillä on hoito luovutetuilla muniksilla käynnistetty ja huomenna olis luovuttajan nollaultra. Voiko 0-ultraan mennä vaikka menkat ei oo vielä alkaneet? Jollain on varmaan kokeumusta sumujen takia venyneestä kierrosta? Siirretäänkö aikatauluja?
Toinen kysymys onkin kinkkisempi. Mietin miten se vaikuttaa, jos hoito siirtyy eteenpäin. Minulla on alkanut kierto jo viikko sitten. Pysyykö minun limis ihan vastaanottavaisena vaikka kuinka kauan, kun mulla on sumut ja estrogeenit? Estrogeeneja en ole vielä aloittanut, mutta niilläkö sitten kierto pistetään sopivaan vaiheeseen siirtoa ajatellen?
Kun joku ystävällinen sielu osaisi vastata edes tuohon ekaan kysymykseen, niin se jo helpottaisi kovasti! Paniikki on siksi, koska luovuttajamme ultra-aika olis huomenna heti aamusta ja jos sitä ei voida tehdä, hän matkustaa sinne ihan turhaan.
Kiittelen hurjasti jo etukäteen sinua joka vastaat :)
Mulla oli sama ongelma omassa IVF:ssä, menkat eivät olleet alkaneet 0-Ultraa mennessä. Soitin klinikalle ed. pvänä ja kysyin neuvoa. Käskivät mennä joka tapauksessa nollaultraan katsomaan että kaikki ok. Limakalvo oli siinä rajoilla että vuotaakohan koska jos olisi ollut jo ihan ohut menkkoja ei olisi tarvinnut odottaakaan. Lääkäri päätti kuitenkin siirtää hoitoa viikolla eli sumuttelin viikon lisää ja jo parin pv:n kuluttua vuoto alkoi. Siirto viikolla siksi ettei mahd. punktion jälkeinen siirto ólisi mennyt vkonlopulle.
Olettaisin että sun limis on ok koska ei ole vielä alettu kasvattamaan mutta voihan olla ettei hoitoa teidän tapauksessa tarvitse edes siirtää. Neuvoisin joka tapauksessa menemään klinikalle huomenna, sittenpähän selviää moni asia=)
Onnea!