Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:mitä sinun PITÄISI tällä hetkellä olla tekemässä?

Vierailija
17.01.2006 |

mun pitäis olla tuolla vaatehuonetta siivoamassa, mutta en pääse tästä ylös...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit ko oon niin saamaton.

Vierailija
2/9 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä...tai töissä olenkin, mutta pitäisi tehdäkin niitä töitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on kerhossa ja kuopus nukkuu. Mikäs tässä on ollessa ;)

Vierailija
4/9 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan tuota hommaa.....

Vierailija
5/9 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä täällä kotonakin pitäisi jotain tehdä. Taidan mennä laittamaan pyykkiä koneeseen ja teen hautumaan.

Vierailija
6/9 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva nukkuu pihalla, taapero on syventynyt autoihinsa ja esikoinen tekee läksyjä. Olen siivonnut ja pessyt pyykit, lounaat on syöty jne. Eli ihan hyvällä omalla tunnolla tässä =)

Vierailija
7/9 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on valmista ja odottelen loppuperhettä kotiin.

Olen siis ollut päivän hoitamassa sairasta lastani ja pomo suhtautui aamulla asiaan kaikkea muuta kuin sivistyneesti. Mutta se nyt on muutenkin vähän omanlaisensa eikä osaa hyviä tapoja kovinkaan hyvin, vaikka kuuluukin ruotsinkieliseen kulttuurisukuun. Luulen, että muut sukulaiset on fiksumpia kuin mun pomo, tai sitten kulttuurisuvut on ihan vitsi.

Vierailija
8/9 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lähdössä kauppaan ennen kuin alan tehdä ruokaa, mutta ei sinne mikään kiire ole. Pieni pino vaatteita odottaa silitystä ja kaappiin laittoa, mutta ajattelin tehdä sen illalla, kun on kivempi silittää samalla kun kattoo vaikka uutisia.

Siivottu on, tiskattu on, lakanat on vaihdettu, eilen vasta imuroin, kukaan ei juuri tällä hetkellä tarvitse minua.

Pitäisi vissiin tosin kehitellä rahantekosuunnitelmiani ja pistää pakettiin joitakin netissä myymiäni kamoja, että saan aamusta ne postiin...

Vierailija
9/9 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kettiöökin pitäs siistiä ja siivota taperon lelut. Pitäs alkaa valmistautumaan jumboon lähtöä varten, me lähdetään heti sinne kun mies tulee töistä kotiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi