kaavinnasta kuukausi ja nyt kipuja
Nyt tuli tosin kuukausi kaavinnasta. Vuotoa kesti kaavinnan jälkeen n. 2 viikkoa ja olo tuntui ihan hyvältä (fyysisesti). Mutta nyt viikon ollut alavatsalla vihlovaa kipua joka kestää hetken ja loppuu, välillä taas oikealle puolelle enemmän painottuen aina nivuseen asti. Jälkitarkastus on huomenna, onneksi. Onko muilla vastaavaa?? Kuukautisia ei ole vielä kuulunut ja kuulukokaan kun ei tuota ehkäisyä tullut käytettyä. Muutenkin koko aika mennyt kuin unessa ettei oikein ymmärtänyt että vois heti tulla uudelleen raskaaksi. Sairaalastakaan ei paljoa herunut neuvoja tai ohjeita. Lappu käteen ja kotiin " Lue siitä" periaatteella.
Kommentit (5)
Olen pahoillani keskenmenostasi.
Minulla ei ollut kaavinnan jälkeen vastaavia tuntemuksia, mutta jäin miettimään eikö sinun HCG-arvoja seurata sen aikaa, että palaavat normaaliin? Minulla näin tehtiin ja sen aikaa piti käyttää ehkäisyä.
Tulethan kertomaan miten jälkitarkistuksessa meni.
Hyviä vointeja halauksin Zatu
Helpotti osittain. Raskaustesti nega ja muutenkin kaikki ok limakalvot siistit, ei kiinnikkeitä tms. hcg arvoja ei ole seurattu, eikä kukaan ole niistä puhunut halaistua sanaa. lääkäri oli sitä mieltä ettei haittaa vaikka olisi tullut heti raskaaksi ja sanoi että jatkatte nyt vain normaalia elämää antaen ymmärtää että uutta yritystä vaan. Arveli että kipujen syynä voi olla se, että ovis ois vasta nyt. Mutta seurailen vielä ja yhteys sitten lääkäriin jos kivut pahenevet tai kuukautisia ei ala kuulumaan. Kiitos teille jotka viitsitte vastata kysymyksiin, on mukava jakaa kokemuksia.
tänään jouduin uudelleen lääkäriin kun kivut yltyivät eilen ja kipupiste oli selvästi nivusen tuntumassa eli siellä vihoitteli nivustyrä jonka kipu ilmeisesti säteillyt ylemmäskin. Onneksi syy selvisi. Kuukautisetkin muuten alkoivat tänään, että nyt kaikki okei . Tyrä leikkauksen odottelua nyt sitten vain;)
Hyvä, että kohtu puhdas ja valmiina uuteen yritykseen. Onneksi syy selvisi kipuiluun, hyviä vointeja :)
Zatu
Iidi: Mulla 2 viikkoa sitten lääkkeellinen keskenmeno. Vuoto okei, ei pitkä, viikossa kaikki ohi. Tänään heräsin kovaan kipuun, joka sitten laimeni puolen tunnin sisällä. *Lääkärissä heti ja mulla munasarjassa kysta joka oli sitten puhjennu ja toisessa kanssa. Se tyhjennettiin heti, sujui ihan ok. Keskenmenon yhteydessä kuulemma normaalia.
Saat toivottavasti huomenna tietää oman tilanteesi. Tsemppiä!