Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä turvotuksen poistamiseen!

16.01.2006 |

Laittakaapas tähän pinoon kaikki vinkin ja konstit, millä saisi turvotusta edes hieman pois, rupee ahistaa nää nakkisormet ja norsunjalat!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla söin purkillisen murskaa neuvolan vaa´an pelossa. Yöllä kävin ainakin seitsemän kertaa vessassa ja tadaa... neuvolan vaa´a viisari oli lähes samoissa lukemissa kuin kaksi viikkoa sitten. Kengät mahtuu paremmin ja sormetkin suht kaposet. Ananas kaikissa muodoissa... Vannon sen nimeen.

Vierailija
2/9 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kuullut että ananas auttaa, olen vaan sille allerginen. Olisiko muita konsteja tiedossa? Veden juominen auttaa kuulemma asiaa, niin hassulta kun se saattaa kuulostaakin (että nestettä on kertynyt niin juo lisää vettä ;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippi poistaa myös nestettä. Jos et välitä tavallisen greipin mausta, suosittelen verigreippiä tai sweetie-greippiä (maistuu makosalle, hieman hunajaiselle). Itse popsin päivittäin näitä kahta. Vois sanoo, et Sweetieen on tullu vähän himo....

Maruzella 34+6

Vierailija
4/9 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä vanhasta Vauva-lehdestä luin lääkärin suosituksen keitetyn riisin syömisestä pitkin päivää. Riisi poistaa nestettä tehokkaasti ja ei tälle varmaan kukaan ole allerginenkaan.

Vierailija
5/9 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kikkoja, mitkä ovat minulla ainakin toimineet:

juon paljon vettä, käyn kävelyllä ja viileät suihkut pitkin päivää!

Kantsii kokeilla...

Hanna rv 39+1

Vierailija
6/9 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea olen ehtinyt kokeilemaan ja viimeisin hankinta olikin sitten tukisukat. Illan olin töissä ja kas kummaa päivän päätteeksi jaloista löytyi kadonneet nilkat!!!Itsellä työ seisomista kuumassa tilassa, niin ajettelin tuon rahan sijoittaa mielellään kun sukkia voi käyttää myöskin jatkossa. Suosittelen ehdottomasti kaikille " turvonneille" !

Dolosa ja sintti 21+3

Vierailija
7/9 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää saa laittaa! Nyt on kyllä otettava kaikki konstit käyttöön!

NapNap rv32+6

Vierailija
8/9 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on tosi tehokas nesteenpoistaja. Tosin maku ei ole ehkä kaikkien mieleen. Siksi suosittelen periturkulaisen Pizzeria Denniksen alkusalaattireseptiä: Kaalia ja porkkanaa raasteena ja sekaan Denniksen perinteistä salaatinkastiketta. On melkein ainoa syy minulle käydä Denniksessä =)

Itse syön myös joka toinen pvä rahkaa: 1 prk ananasmurskaa, 1 banaani ja 1 prk rahkaa. On kevyttä, poistaa nesteen, vie makeanhimon...

Terkuin tu ja hulivili 37+0

Vierailija
9/9 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onni omistaa sellanen aviomies joka jaksaa hieroa jalkapohjiani aina kun vain pyydän:)Se saa minul ns.nesteet kiertämään ja turvotuksen laskemaan.