Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjeystäviä?

21.06.2008 |

Hei te kaikki kirjoitustaitoiset ihmiset!

Onko teiä vielä? Onko sinusta mukava vaihtaa ajatuksia kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä, jakaa elämän kohokohdat ja arki paperilla toisen ihmisen kanssa? Haluatko vaihtaa ajatuksia syvällisemmistä asioista kuin säästä ja millaisen ihanan vaatteen viimeksi kaupasta löysit (joskus myös niistäkin)? Onko sinusta mukavaa löytää postilaatikosta ihan oikea kirje jota voi käpertyä vaikka nojatuoliin lukemaan? Rakastatko kirjoittaa pitkiä kirjeitä ja onko sinusta ihana saada niitä? Onko sinusta sähköposti hieman persoonaton ja meseily joko ei kiinnosta tai on sellainen suuri musta-aukko kuten minulle?

Jos vastasit ainakin osaan kysymyksistä kyllä niin täällä kirjettäsi odottaa neljänkympin kriisin kynnyksellä oleva äiti-ihminen, jolla on kolme koulu-ikäistä lasta ja aviomies. Meillä on yksi kissa ja tulossa joukko fisuja akvaarioon kunhan saadaan kaikki valmistelut tehdyksi. Asumme maalla. Minulla ei ole mitään hienoja ja trendikkäitä harrastuksia mutta kirjeet ovat lähellä sydäntäni, luen, ulkoilen, teen puutarhahommia ja käsitöitä sekä haaveilen (niitähän jokaisella pitää olla) aloittavani vielä joskus nuoruuteni harrastuksen uudelleen eli ratsastuksen....

Ei sillä ole väliä minkä ikäinen olet, millainen on elämäntilanteesi ja mistä asioita pidät pääasia on kyky kirjoittaa ja vaihtaa ajatuksia kirjeitse. Minulle ei ole merkitystä sillä kirjoitatko kirjeesi käsin tai saanko sinulta printatun postin.

Laita viestiä niin vaihdetaan niitä etanaposti osoitteita ja katsotaan miten homma etenee....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mahtuisi mukaan muutama innokas kirjoittelija, jos teitä löytyy??? Pää-asiahan on se että haluat vaihtaa ajatuksia ja kuulumisia kirjeitse :)

Vierailija
2/5 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolessa välissä neljääkymmentä oleva kolmen lapsen äiti etelä-suomesta. Mikäli haluiaisit kirjoitella niin laita vaikka sähköpostiosoittesi niin voidaan vaihtaa "etanaosotteita" :D Ihanaa, että joku haluaa vielä kirjoitella oikeita kirjeitä :) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka niitä etanapostikirjeitä haluaa kirjoitella, mutta minulle ei ainakaan vastausta jätettyihin ilmoituksiin ole tullut. :(

purppuramaa@hotmail.com

Vierailija
4/5 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on sähköposti osoitteeni hohon voi meiliä laittaa jos tuntuu siltä että olet etsimäni kirjoitustaitoinen henkilö :)

sarista@suomi24.fi

Vierailija
5/5 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mahtuisi mukaan jos jostain löytyy joku kirjoitustaitoinen ihminen joka haluaa vaihtaa ajatuksia kirjeitse :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme