Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei, oon ihastunut 15-vuotiaaseen! Ja oon melkein puolet vanhempi!!!

Vierailija
14.09.2011 |

Tää on ihan järkyttävää. En olisi ikinä uskonut ihastuvani lapseen, mutta näin kävi. Aikeissa ei todellakaan ole tehdä mitään tämän ihastuksen suhteen, mutta on tuskaa nähdä sitä fiksua ja suloista poikaa lähes päivittäin työn puitteissa. No ehkä pahin ihastus laantuu jossain välissä, toivon.

Terveisin erityisen lapsellinen ap...

AAAAAAAAAAAAARGH!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti huomannut itsessäni, että ihastuksia tulee ja menee. Joten jos pidät asian salassa, niin asia ei ole rikollista, koska ihastuksen kohteelle ei voi mitään - siihen ihastuu, johon ihastuu ja se siitä. Tuskin tää 15-vuotias on sun elämäsi mies kuitenkaan joten you're not a criminal.. :)

Vierailija
2/56 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksisuhde.

Toki edellyttää ettet ole missään opettajasuhteessa häneen (jolloin ikäraja on 18).

No haloo! Ei opettaja saa olla seksisuhteessa oppilaaseen, vaikka olisi täysi-ikäinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27v ja en siis edelleenkään opettaja.

Ap

Vierailija
4/56 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihastuin 3 vuotta sitten 16-vuotiaaseen. ja olin vielä hänen opettajansa. Tänä päivänäkin kaipaan häntä kovasti, vaikka ikinä siis meidän välillä ei tapahtunut mitään "sopimatonta", ja olen ollut yhteyksissäkin vain noin kerran vuodessa, yhden kerran niistä kasvotusten. Mutta facebookissa käyn kuolaamassa hänen kaikille avoimia sivujansa (en ole ilmoittautunut ystäväksi).

Such is life. Kyllä sillä teinillä voi olla ne kaikki ihanat ominaisuudet jotka vetoaa, vaikka olisi kuinka nuori. t. 43-vuotias opettajatar, jolla oma vanhin poika on melkein tuon ihastuksen ikäinen.

Vierailija
5/56 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksisuhde.

Toki edellyttää ettet ole missään opettajasuhteessa häneen (jolloin ikäraja on 18).

No haloo! Ei opettaja saa olla seksisuhteessa oppilaaseen, vaikka olisi täysi-ikäinenkin.

Vierailija
6/56 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ohi

Vierailija
7/56 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina pitänyt vähän nuoremmista kundeista ja ne pari pidempää suhdetta, jotka oon ollut itseäni vanhempien kanssa, niin meni puihin, joten nyt näköjään alan jälleen tykästymään enemmän näihin nuoriin kolleihin... Pitänee kuitenkin valita vähän vanhempi nuori kuin 15-vuotias... :)

Tykkään hauskanpidosta ja leikkimielisyydestä ja spontaaniudesta ja siitä et saa halia ja olla vaan lähellä ilman että tarvii olla heti sillai... Ehkä mä kaipaan siis vaan hyvää poikakaveria(ei siis suhdemielessä), kun sellainen multa puuttuu...

Ap, joka haluaa olla tämän pojan fb-kaveri, mutta ei viitsi kysyä..ainakaan tässä vaiheessa vielä...

Vierailija
8/56 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt sen ikään silloin. :(

KYLLÄ oli puuma olo kun selvisi ikänsä..

Vierailija
9/56 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina pitänyt vähän nuoremmista kundeista ja ne pari pidempää suhdetta, jotka oon ollut itseäni vanhempien kanssa, niin meni puihin, joten nyt näköjään alan jälleen tykästymään enemmän näihin nuoriin kolleihin... Pitänee kuitenkin valita vähän vanhempi nuori kuin 15-vuotias... :)

Tykkään hauskanpidosta ja leikkimielisyydestä ja spontaaniudesta ja siitä et saa halia ja olla vaan lähellä ilman että tarvii olla heti sillai... Ehkä mä kaipaan siis vaan hyvää poikakaveria(ei siis suhdemielessä), kun sellainen multa puuttuu...

Ap, joka haluaa olla tämän pojan fb-kaveri, mutta ei viitsi kysyä..ainakaan tässä vaiheessa vielä...

Ja koitapas nyt vain katsella oman ikäisiä miehiä, ap. Toivottavasti löydät itsellesi miesystävän(oman ikäisesi!)

Vierailija
10/56 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja haluaisin olla sen 10-15 vuotta nuorempi kuin oikeasti olen. Heitin aikoinaan oman lapsuuteni/nuoruuteni romukoppaan yltiömäisen ujouden ja ulkonäkökriittisyyteni takia ja nyt haluaisin sen ajan takaisin. Nyt kun vihdoin ymmärrän kuinka väärin mä mun nuoruusikäni elin. Tiedän, etten tästä nuorene, mutta voin silti tuntea olevani nuorempi kuin mitä olen. Pitäisi vaan vähän hienosäätää niitä asioita, joissa sopii ja joissa ei sovi olla nuori... :)

Ihastunut olen joka tapauksessa toistaiseksi tähän heppuun(ja yhteen baarimikkoon ja yhteen opettajaan ja...) Joo, teinimeiningillä mennään... :)

AP, lapsellinen, mutta silti ihana.. :)

Vierailija
11/56 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa: tiedäthän, kuinka paljon vankeutta voi saada pedofiliasta? Vaikkei mitään tapahtuisi ja lapsen vanhemmat saisivat tietää, he voivat tehdä syytteen häirinnästä.

Vierailija
12/56 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo kyllä puolet vanhempi, mut vanhempi kumminkin.

Vierailija
13/56 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkea tunnustus!

Vierailija
14/56 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oks seki pedofiliaa???

Vierailija
15/56 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..etten todellakaan aio asian suhteen mitään tehdä. Ja miten ihmeessä pojan vanhemmat siitä saisivat tietää, kun pidän ihastukseni omana tietonani - kukaan ei asiasta tiedä eikä tule tietämään. Työpäivät sujuu rattoisasti kyseisen pojan takia - eikä sillä ole pienintäkään aavistusta mun ihastuksestani eikä tule ikinä olemaankaan..aikaisintaan 3 vuoden päästä mutta silloin en ole ollut kyseisessä työssä pariin vuoteen ainakaan kyseisen henkilön läsnäollessa.. :)

Eihän pienelle ihastukselle mitään voi. Ja onneksi mulla nyt sattuu noita ihastuksia tulemaan lisää viikottain joten eiköhän tämä unohdu tässä tulevien viikkojen aikana. :)

Vierailija
16/56 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksisuhde.

Vierailija
17/56 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyseiselle pojalle opettaja. :)

Vierailija
18/56 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä 15 vuotiasta,jolla oli viikon päästä syntymäpäivä(16)

Vierailija
19/56 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua nuolemaan! Täällä on sellaisia naisia etten voi millään tajuta heidän seksihalujaan?!!

Vierailija
20/56 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees tykkää siitä, että kukaan tulee sohimaan mua sinne kielellään. Yök, yök, yök...

AP