Kirjavinkki!
6kk tytön äitinä haluan vinkkinä antaa sen, että hakekaa ihmeessä Suomalaisen alesta kirja " Syntyy uusi ihminen" . Aivan mahtava suuri kirja, jossa mahtavia kuvia vauvasta masussa. Hinta vain e7,90. (Normaali n. e41 ja arvatkaa, kuka pulitti tuon hinnan kirjasta, argh! Ihanat kamalat alet!:)
Kommentit (2)
...näin saman aletuotteen Suomalaisen ale-esitteessä. Minulla on ollut kirja puolisen vuotta, silloin pulitin siitä 15 egeä.
Kirja on loistava, kuvat ovat mahtavia ja joka päivä olen tsekannut, miltä alkio nyt näyttää (tänään rv 5+5). Mutta huomasin yhden " virheen" kirjassa: siinä puhutaan raskausviikoista väärin! Esim. kun minulla on tänään rv 5+5, niin silloinhan olen 6. raskausviikolla. Kirjassa mennään yhtä viikkoa jäljessä, eli puhutaankin 5. raskausviikosta... Toisaalta kirjan ylä reunassa oleva ympyrän mallinen kuvio, jossa lukee esim. " viikko 5" viittaa viikkoihin 5+x. Joten kun sen pitää mielessä, pysyy kärryillä.
Jos keskustaan / lähimpään suomalaiseen kirjakauppaan on matkaa, niin samaisen kirjan saa tilattua myös osoitteesta www.suomalainen.com
Laittamalla vaikka hakusanaksi " syntyy" löytyy tämä kyseinen kirja. Nettikaupassa hinta on sama 7,90 ja postikuluja 4,50. Eli ei sillä hinnalla kannata kovin pitkää automatkaa tehdä. Toki suoraan kaupasta hakemalla saa nopeammin käsiinsä :) Mies mulle puhui järkeä ja tilasin netistä.