Onks muita, jotka hakee neuvoa netistä vauvan hoitoon ym. ongelmiin?
Eli ei ole ketään jolta kysyä neuvoa. Esim. voisin sanoa, että suolatipoista kuulin eka kerran täällä, samoin neuvot miten flunssaista vauvaa hoidetaan, syöttämisestä, vaatetuksesta...
Omaan äitiin en ole yhteydessä, eikä sisaruksetkaan neuvoneet. Miehen kanssa sitten ollaan pähkäilty kaikkea ja maalaisjärjellä ennenkaikkea yritetään toimia. Toki neuvolasta saa jotain tietoa, mutta aika suppeesti on tullut. Eikä sinne nyt viitsi joka viikko soitella.
Kerran vuoden ikäisellä oli kuumetta ja anopilta kysyin pitäiskö jotain lääkettä antaa, niin eipä ottanut kantaa siihen, vaikka 4 lasta on itse kasvattanut. Netistä katsoin sit millaista lääkettä voi antaa ja suppoja kävin ostamassa.
Tuntuu, että muut ekan lapsen vanhemmat soittelee heti äidilleen tai jollekkin muulle neuvoa kysyäkseen, tuntuu vaan et oonks mä ainoa, jolla ei oo ketään fiksua keltä kysyä.
Kommentit (2)
Mutta suorastaan vihaan esim. Vauva-lehteä (heh-heh, sori vaan), enkä ikinä lue enkä osta sitä, mikä herättää ihmetystä akateemisissa ystävissäni, jotka tarttuvat kirjaan tai lehteen jos vaikka pitää saada tikku pois sormesta... ;)
anoppi ei ole halunnut lapsia nähdäkään, ja äitini kanssa olen tosi harvoin tekemisissä.