Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omatekoisen kasvissoseen säilyvyys???

06.01.2006 |

Säilyyköhän jääkaapissa yli vuorokauden..Perunat ja porkkana on aina tuoretta mutta esim: kukkakaalin ja parsakaalin olen itse pakastanut...

Soseita ei varmaan voi uudestaan pakastaa kun kaalit on jo kertalleen pakastettuja..Olisi vain helpompaa jos voisi tehdä esim: parin päivän annokset suoraan jääkaappiin...

Kauanko olette itse säilyttäneet jääkaapissa itsetehtyjä kasvissoseita????

Sani ja neiti 5kk

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään maisteltiin ekaa kertaa bataattisosetta, jota laitoin pakkaseen ja pikkuisen jäi jääkaappiinkin. Kuinka kauan sitä voi vauvalle antaa? (En ole hyvä kokki, enkä tiedä näistä säilyvyysasioista)

Vierailija
2/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen säilyttänyt n. 2 vrk valmkiita soseita jääkaapissa, ei ole miksikään mennyt, hyvin on maistunut ja vauva ollut kaikin puolin tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin meillä:

illalla otan jääkaappiin sulamaan seuraavan päivän sapuskat...

jos teen illalla ison satsin soseita pakastimeen, niin jätän siitä jääkaappin vain seuraavan päivän sapuskan...

Luulisin kyllä että säilyy jääkaapissa sen 2 vrk. Ainakin jossain esitteessä (oiskohan äitiyspakkauksen mukana tullut?) sanottiin muistaakseni niin.

Vierailija
4/6 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain olisi vielä omakohtaista kokemusta????

Vierailija
5/6 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään 3 kerran satsi kerralla, eli on jääkaapissa sen 2 vrk. Lihakuutiot sulatan satsiin erikseen pakkasesta.

BR Bubble

Vierailija
6/6 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin minäkin ja eiköhän se itsekin maista jos ei maistu enää hyvälle! :)