ABC kolmipyöräiset vierekkäinistuttavat kaksostenrattaat
onko hyvät ja mahtuuko niihin vielä 2v.3kk:n ikäiset kaksoset toppavaatteilla istumaan?miinukset ja plussat?
Kommentit (3)
toppapussissa. Ihan hyvät työntää,mutta alakori on aika onneton ja ovat sen verran leveät että ei kannata kaikkiin kauppoihin yrittääkään.
Muuten olen kyllä tykännyt rattaista, mutta meillä etupyörä " lonkottaa" ja sitä täytyy vähän väliä säätää (muuten voi mennä kuulemma laakerit hajalle). Ilmeisesti tyyppivika, olen kuullut muiltakin, että etupyörä hakee tietä. KAuhean tilavat eivät nukkumatiloiltaan ole, meidän 1 v 3 kk ikäisillä on aika tiivistä toppavaatteissa ja makuupussissa unilla (taljat vielä alla), mutta ainakin nyt nukkuvat kyllä sitä paremmin mitä tiukemmassa paketissa ovat. 2 1/2-v vuotias neiti kärrytteli niillä kerran, ja mahtui kyllä ihan hyvin istumaan, ei tosin ollut makuupussia tms. vaan pelkkä haalari. tämä neiti kaipasi myös pystympää istuma-asentoa, mikä ei ollut mahdollista vaunujen istumaosan hihnasäädöillä. Painoraja on muistaakseni 15 kg per puoli, eli kovin tuhdeille lapsille ei käy isompana.
Muuten ovat kyllä mielestäni hyvät työntää ja kääntää ja hinta/laatusuhteeltan ok. Kaupassa on käyty lähinnä ostoskeskuksissa, kun taitaisivat ovet tulla vastaan monessa paikassa. Autoon on nätti pakata, helppo kasata ja koota ja jaksaa hyvin nostaa konttiin.
Itse en tykkää työntää kolmipyöräisiä tuplarattaita... tuntuu jotenkin paljon painavammilta, kun tavalliset tuplat ja vaikeammat kääntää ainaki jos kyydissä jo vähän painavammat lapset.
Mutta henk. koht en lämpene kolmipyöräsille muutenkaan ... :(