Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukan laitto yksityisellä? Mitähän mahtoi maksaa?

05.01.2006 |

Onko kokemusta erityisesti Diacorista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisesti riippuen vähän kierukasta niin hinta on varmaankin n 100e- 300e. mehiläisestä joskus kysyin ja hinnaksi kierukka + asennus olisi tullut n200-250e..

riippuu lääkäristäkin myös koska taksat voivat olla erisuuruiset eri lääkäreiden välillä....

kysymällä esim diacorista parhaiten selviää!

Vierailija
2/7 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukka maksoi 160e ja laitto noin 50e, Laitto maksaa mielestäni sen mitä normaalikäynti. ja itse olin ekaksi tarkastuksessa ja toisella kerral laitettiin joten vajaat 300e siihen sitten meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kierukka on meidän paikkakunnalla kaikille ilmainen en sitten muualla tiedä. Otin sen mukaan yksityiselle, joka laittoi sen normaali käynnin yhteydessä eli meni vain lääkärimaksu olisko ollu jotain 70e ja siitä kela korvas jotain.

Vierailija
4/7 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni myös hormonikierukka on ilmainen koska lääkäri silloin kysyi että kumman haluaisin. en ole sata varma asiasta.

mutta kuparin saa ensimmäisen siis, ilmaiseksi vantaalla.

Vierailija
5/7 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkennan: tiedän, että kuparikierukan saa Vantaalla ilmaiseksi, MUTTA mä en halua sitä. Hormonikierukka on jo haettu apteekista : )

Senkin saisi laitatettua ilmaiseksi perhesuunniteluneuvossa, mutta kuukautisten pitää olla alkanut. Kun imetän niin eipä ole ja siksi marssin yksityiselle, joka sen laittaa : ) Lähinnä nyt vaan kiinnostaa, että millaisen laskun mahdan tuon 160 euron lisäksi vielä saada.

Vierailija
6/7 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

femedassa kalevan kadulla. Hintaa kokonaisuudessaan tuli 250e, joista kela hyvitti n.20e. eli maksoin 230e.

Vierailija
7/7 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suostunut minun lääkärini hormonikierukkaa laittamaan. Sanoi, että vasta sitten, kun on lopettanut imetyksen, voi laittaa hormonikierukan. Muuten vaikuttaa lapseen. Ihmettelin kyllä, mutta en sitten laitattanut sitä.