Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHILLE KOTIKÄYTTÖINEN HEDELMÄLLISYYSTESTI!!!!

04.01.2006 |

Kuulin just radiosta, että maanantaina tulee Englannissa myyntiin uusi kotikäyttöinen hedelmällisyystesti miehille! Se maksaa 115e/kpl, jos muistan oikein. Siinä testissä vastauksen saa puolessa tunnissa.

Että semmosta mä vaan... =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitestit.com on myynyt jo jonkin aikaa spermatestiä. En kyllä itse luottaisi sellaiseen testiin hirveästi, muistaakseni testi kertoi vain jotain määrästä (vai oliko se liikkeestä) ja kuitenkin kunnolla tehty labra-analyysi sisältää yhden A4 verran tietoa (ph:t, vasta-aineet, muodon, määrän, tiheyden jne). Analyyi labrassa maksaa kela-korvauksen jälkeen n. 40 EUR eli on vielä huomattavasti halvempi..

Vierailija
2/4 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kuin labratesteihin,joita varten pitää käydä lääkärissä ja asioida vieraiden ihmisten kanssa (arasta aiheesta?).ainakin mun ukkoni kohdalla olis varmaan näin:)toisaalta on sen verran säästäväinen,että suostuis silti varmaan mieluummin labratesteihin;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, sillä mä sain lähetteen omalta gyneltä. Ei muuta kuin tuotteet purkkiin ja purkki labraan. Ei pitäisi olla liian paha rasti kenellekään miehelle :)

Vierailija
4/4 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvä tietää, että juttu on näin " helppo" . sitä kuvittelee kaikenlaisia " kauhujuttuja" kun ei tiedä mistään mitään:) eli luulo ei (taskaan;)) ollut tiedon väärti:)