Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko vaippoja tai vauvanruokia varastoon vai pääseekö välillä loppumaan?

Vierailija
04.01.2006 |

mä suorastaan hamstraan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin aina vaipat tarjouksesta ja samaa merkkiä kuitenkin.

Vierailija
2/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuat teen itse, mutta koitan, että aina olisi valmisruokia varalla. Joskus on päässyt käymään niin että aamulla olen huomannut että pakastimesta on omat soseet loppu eikä purkkeja olekaan varalla ja lähtenyt kiireesti kauppaan, eikä se ole hauskaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaamattomana odottamassa. Ruokapurkkeja oli muutama " hätäväräna" aina kaapissa. Lapsemme on syönyt aina pääsääntöisesti kotiruokaa, mutta kiiretilanteiden tai oman sairastumiseni varalle oli aina purkkiruokaa kaapissa.

Vierailija
4/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v tytölle ostan aina joitain purkkeja valmisruokaa varalle ja hedelmäsoseita pari paketillista kerrallaan, sekä yleensä yhden ison vaippapaketin silloin kun edellinen on puolessa välissä.... riippuen tietty miten on kaupassa käyntiä..

Vierailija
5/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy vaippja pilvin pimein aina (2 vaippapöksyä), pyrin myös ostamaan tarjouksesta, Pampers tai Libero, kumpiakin menee. Koskaan ei ole viimeinen paketti menossa=)

Vauvanruokaa hankin myös lavoittain, tosin tällä hetkellä vain korviketta " valmisruoista" meneillään, mutta siinäkin hankinnan hälyraja on siinä main, kun toiseksi viimeinen lava lähtee. Samoin meillä myös tarjouksesta hankitaan kahvi, wc -ja talouspaperit.

Vierailija
6/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä aina on ruokaa, maitoa ja vaippoja varastossa =) Nyt tosin viikonloppuna kävi niin, että ensimmäistä kertaa unohdin ostaa vaippoja kaupasta, ja heti maanantaiaamuna piti käydä kaupasta vaippoja, muuten ei oltais pärjätty.

Vierailija
7/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen uuden vaippapaketin kun noin 10 kpl jäljellä, korviketta ostan 3 laatikkoa kerralla, ja uuden satsin haen kun muutama jäljellä. Käyn päivittäin kaupassa, eli ei ole järkeä hamstrata, aina pärjää hätätapauksessa pari päivää olemassa olevalla " varastolla" .

Vierailija
8/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidemmän ajan (juhlapyhät), muuten ostan kaupasta kun vähiin käyvät.

Vierailija
9/9 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli suunillee sinäpäivänä ku päästiin kotiin sairaalasta. Nämä asiat olivat silloin ihan uutta. Ruokapurkeista en muista onko loppunut kesken.

Mulla on tapana tehdä niin että kun vaippoja on muutama jäljellä niin menen ostamaan uuden paketin. Ja ruokapurkkeja jos on 1-2 jäljellä niin käyn ostamassa 1-2 purkkia lisää. Poika saa kumminkin enimmäkseen kotiruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän