Olikos se niin, että e-pilsukierron jälkeen voi tehdä suoraan PAS:in??
Eli ei tartte olla mitään ns. " luomukiertoa" olla siinä e-pilsujen ja zumenonien välissä?? Olenko oikeassa? Ihan kuin lääkäri olisi näin sanonut, mutta kun en ole ihan 100% varma. Olen saattanut nähdä untakin. Se olisi mulle aika tyypillistä. :-DD
Tässä vaan tätä PAS:in negan jälkeisiä kuvioita mietin. Olisi kiva jos joku viitsisi vähän spekuleerata tätä kanssani. :-)
Kommentit (2)
Mutta siis päätin syödä pari liuskaa pillereitä pääasiassa sen vuoksi, että mulla on suhteellisen ärhäkkä PCO ja se laittaa aina vähän noita munasarjoja " uuteen uskoon" , jollei ole pillereitä vähän ohjaamassa tuota toimintaa. Ja mulla tulee menkatkin milloin sattuu, tai siis kierto on iiihaan ääälyttömäään pitkä ilman pillereitä, joten pillerit auttavat siis pitämään kohdunkin kunnossa, kun limakalvot uusiutuvat.
Että tällänen tapaus täällä.
Kiitos vastauksestasi, eemeli!
... mulla on aina 1 e-pillerikierros ennen hoitokierrosta (nyt jopa 2-3 e-pillerikierrosta, kun hoito on lykkääntynyt), joten kaipa se PASkin onnistuu e-pillereiden jälkeen... onko sulla endo, vai miksi käytät e-pillereitä?
Zumenoneista en osaa sanoa mitään...
Terkkuja,
Eemeli
(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla helmikuun (?) puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran sekä 2 kuukauden lykkäämisen takia myös Gracial-e-pillereitä yksi kierros... mailaile:
eemelikaksi@hotmail.com)